Gå til innhold

Create account problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis serverene kommer opp, og jeg finner ut av det før alle andre, vil jeg neppe si noe før jeg har fått registrert meg selv. Kall meg egoistisk, men jeg fortjener å spille World of Warcraft igjen. Det har blitt over 4 dager siden sist nå, og jeg+bruttern er de to eneste i gjengen som ikke har fått registrert oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*finne ut hvor Thundgot bor...

jeg hadde en drit lang diskusjon med thundgot på betaen om AKKURAT dette her... men neeeei da.. detta går så bra så! noen som veit hvor mye en fly billet fra gardermoen->paris koster om dagen? hadde man bare bodd i paris... som bloodhound gang så pent sa: I HOPE YOU DIE!

Skrevet
Ahhh, så godt det er å ha registrert seg :yes:

Har levla til lvl 8 nå, and I keep going...

Hadde du sittet ved siden av meg nå hadde jeg knust trynet ditt,,,

du vet, jeg vurderer sterkt å tracke alle som har registrert wow i norge og drepe dem alle,for så å håpe at du er en av dem

Skrevet

hehe. mange som leser den tråden her altså...får se litt idol så lenge...ikke særlig bra substitutt...

Skrevet
Æsj da, du må ha en acc. for å skrive på wow forumet...

Det er en slags komisk ironi i at du må brukerkonto på WoW for å klage på at brukerkontoregistrering ikke fungerer ;P

j/k

Jeg vil heller si Paradox :cry:

Skrevet
Har satt automatisk pinging av serveren, og oppdatering av siden hvert 5. sekund i Opera. Kommer den opp, om så bare i to min, så skal jeg faen ikke gå glipp av det!

Du og de andre F5-erene kommer til å overbelaste serverene så snart de kommer opp igjen....

Poenget er jo å få merket det så fort som mulig, så forhåpentligvis slutter jeg å hamre så fort serveren kommer opp. Men ja, presset kommer til å være avsindig så snart serveren kommer opp igjen. Mest sansynligvis derfor det tar såpass tid. Pågangen vil sansynligvis være mye større nå enn det som fikk serveren til å gå ned i første omgang, derfor må det seriøst med kraft til for å holde ting på beina. Må ikke glemme at Blizzard er drevne i server-gamet så det gjør nok så godt de kan. Det er absolutt ingen fordel for dem å vente lenge (så sant de ikke venter til klokka 4-5 i natt da).

Skrevet
yes...could you please please hurry

Me and my GF planned this night and only I got through before the colapse.

I am pouring red wine on her atm but you need to get this working REAL soon!!

Hell knows no furry as a woman scorned as I am sure you all know

Måtte flire når jeg leste dette, uff uff det er mange frustrerte folk der ute

Skrevet (endret)
Det har blitt over 4 dager siden sist nå, og jeg+bruttern er de to eneste i gjengen som ikke har fått registrert oss.

ÅÅhh!!! stakkar deg! Har du ikke fått spilt på 4dager?

Du har ikke tenkt på andre som ikke har hatt muligheten til å fått spille i det hele tatt, og som har ventet i evigheter til i dag får å endelig få spille!

Inkludert meg!..

ARG.. Jeg har tilogmed tatt meg bryet med å dra til sverige :p for å "høste" inn Cola og godis! :) Og seff en del sprit og øl ;) Som egentlig var hoved grunnen.

Så Please Blizzard, få fikset de J**** serverane deres.

Endret av o(O)phus
Skrevet
Det har blitt over 4 dager siden sist nå, og jeg+bruttern er de to eneste i gjengen som ikke har fått registrert oss.

Du har ikke tenkt på andre som ikke har hatt muligheten til å fått spille i det hele tatt, og som har ventet i evigheter til i dag får å endelig få spille!

Inkludert meg!..

ARG.. Jeg har tilogmed tatt meg bryet med å dra til sverige :p for å "høste" inn Cola og godis! :) Og seff en del sprit og øl ;) Som egentlig var hoved grunnen.

Er ditt problem at du ikkje har fått spilt, var åpent for alle.

Skrevet
uff nå har jeg begynt å spille på 123spill.com :cry: dette kommer ikke til å gå bra.....

dette er altså hva blizard gjør emd folk ved å ikke ha serverene oppe. 123spill.. huffameg.. Blizzard! fiks de jæv*a serverene da! ser dere ikke hva dere gjør emdo folk!

Skrevet

Inkludert meg!..

Er ditt problem at du ikkje har fått spilt, var åpent for alle.

Jaja, klart det.

Skal ikke utdype hvorfor jeg ikke har spilt beta.

Men uansett syns det var en teit post å legge ut.

Skrevet

Jeg vil tro savnet er større hos meg, som har fått en god smakebit av hva spillet er godt for, enn for deg som ikke vet helt hva du snakker om. Selvsagt har du lest mye om det, sett bilder etc, men du har fortsatt ikke erfart hvordan alt fungerer.

Skrevet

Sinsvakt mange brukere som er inne på denne posten.

Glad jeg ikke jobber i blizzard i dag.

Men en vær annen dag hadde det ikke gjort no og hatt en jobb der.

Skrevet
Jeg vil tro savnet er større hos meg, som har fått en god smakebit av hva spillet er godt for, enn for deg som ikke vet helt hva du snakker om. Selvsagt har du lest mye om det, sett bilder etc, men du har fortsatt ikke erfart hvordan alt fungerer.

Jeg vil ikke tru att du har byggd opp en større "savn" på 4 dager enn jeg har hatt fra da jeg fikk høre om dette spillet.

Har jo hatt en del venner som har spilt og har fått sett og hørt nok, sammen med historier og ting jeg har lest på nettet så jeg har da gledet meg stort til denne dag.

Men men.. er godt vi kan diskutere litt, får jo tia til å gå :)

Skrevet

kan alle som ikke har noe konstruktivt å komme med slutte å poste?

de fleste her forstår at det suger å ikke logge inn.

(er klar over at denne posten er langt fra konstruktiv så ikke send 15 poster om det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...