clown Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg skjønner ikke helt dette med forskjellige servere. Jeg mekka en character på en eller annen server og spilte en stund. Rart nok kunne jeg ikke ta ham med videre til en annen server??? Hvilken server er det vi NORSKE skal spille på? Finnes der ikke noen offisielle servere som er dedikert til Norge, Scandinavia... Ser noen tråder med uoffisiell Norsk server... men Offisielt da? BLir helt tullirusk av do 234234252 serverene ... argh! Some help please Endret 11. februar 2005 av clown
MrLee Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Finn en server du og en kompis spiller på, og drit en lang i hva alle andre norske spiller på...bare du er fornøyd med serveren har det veldig lite å si .)
Bad_Byte Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ifra wownorge.no's side " Som kansje noen av dere har merket, så var signup siden oppe i ca 10minutter. Dette var mer nok for mange av oss For å samle norske spillere på en server, vi vil derfor oppfordre Norske spillere å spille på følgende servere: PvP : Burning Blade PvE : Silvermoon Takk til barndoms maskotten våres Inso som valgte disse serverene."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå