Game Giant Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 æ har nu War of the ring.. men nu e nu æ lei av å sitte å spille mot computeren.. så æ vil spille det på internett.. men når æ downloade den nyeste patchen med Gamespy så kommer det bare: old file not found. and a file named the same name was found,,, det sto nåkka sånt.. kan dere hjelpe meg?????
Gromle Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Høres ut som du har cracket versjon av spillet.
JoeDohn Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Info #1: Hvis du nå en gang kommer deg på nettet med riktig versjon er sjansen for at du finner noen å spille med SYYYYLTYNN. Spillet slo an hos svært få, og omtrent alt du finner i dette spillet finner du i f. eks. Warcraft 3 også. Info #2: Servicen på spillet er dårlig. De slapp vel en patch eller to, men der stoppa det. Sjansen for at du får reparert spillet uten reinstalls er relativt liten. Kopla med at nett-tjenesten driftes av Gamespy KAN være en dårlig kombinasjon (igjen, personlig erfaring). (Irreleveant) Info 3#: Spillet er selvpining. Det er så uoriginalt og platt og kjedelig at det gjør vondt. De har for eksempel stjålet så mye fra Warcraft 3 at jeg ikke visste om jeg skulle le eller grine når jeg spilte det. Det eneste som KAN sies å være bra med spillet er i mine øyne grafikken, og det har jammen ikke mye betydning i et RTS-spill. Men jeg kan ikke svare deg på problemet ditt, beklager. Hvis du ikke fant denne posten til hjelp, se gjerne bort fra den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå