Gå til innhold

Gnom eller Night Elf Rogue?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

O, valgets kval!

Nightelf er vel bedre i stealth og agility. Gnom har escape artist, som sammen med sprint blir en fin måte å stikke av på (jeg regner med å bruke lang tid på å nå over 40, så det kan være fint å kunne stikke av etterhvert som folk skal ganke meg :) Å kunne stikke av er i det hele tatt ganske fint noen ganger).

Og gnomer er jo gode engineers så hvis jeg tar mining/engineering kan jeg også lage bomber som både skader og stunner. Nok en nyttig egenskap for en rogue.

Hva er deres synspunkter på dette?

Endret av o-haavard
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er egentlig bedre med NE stealth? Er det ikke bare shadowmeld de har som er sånn stå-stille-stealth og ikke er spesielt bra? Trodde nesten det var bortkasta å være Ne når man skulle være rogue, jeg...

edit: Velg gnom uansett, så er du ikke bare en av 898982 andre NEs, men heller en av 325 gnomer :)

Endret av tacomodo
Skrevet

har ikke no konkret info, men det står iallefall at night elves får "bedre" stealth egenskaper på grunn av shadowmeld...men på hvilken måte stealth egenskapen til Rogue/druid blir, det vet jeg ikke...

Skrevet
har ikke no konkret info, men det står iallefall at night elves får "bedre" stealth egenskaper på grunn av shadowmeld...men på hvilken måte stealth egenskapen til Rogue/druid blir, det vet jeg ikke...

hmm kanskje bedre stealth enn f.eks warrior?

Nei, jeg har bare ikke fått det med meg. Blizzard har vært ganske flinke med info rundt tall og stats og greier sånn ellers, så det er merkelig at det med shadowmeld ikke står noe som helst om det. Personlig tviler jeg litt på at det gir bedre stealth

Skrevet

hmm kanskje bedre stealth enn f.eks warrior?

Nei, jeg har bare ikke fått det med meg. Blizzard har vært ganske flinke med info rundt tall og stats og greier sånn ellers, så det er merkelig at det med shadowmeld ikke står noe som helst om det. Personlig tviler jeg litt på at det gir bedre stealth

jeg har bare sett det jeg har sett når man holder cursor over shadowmeld ability i spillet...

Skrevet

Lurer på om jeg sakl være preist eller hunter jeg da :(

Var hunter i beta, men testa Preist også. Liker den godt, men er redd for at den blir litt svak å spille med alene?

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...