angry_norwegian Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) O, valgets kval! Nightelf er vel bedre i stealth og agility. Gnom har escape artist, som sammen med sprint blir en fin måte å stikke av på (jeg regner med å bruke lang tid på å nå over 40, så det kan være fint å kunne stikke av etterhvert som folk skal ganke meg Å kunne stikke av er i det hele tatt ganske fint noen ganger). Og gnomer er jo gode engineers så hvis jeg tar mining/engineering kan jeg også lage bomber som både skader og stunner. Nok en nyttig egenskap for en rogue. Hva er deres synspunkter på dette? Endret 10. februar 2005 av o-haavard
Lacim Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 +15 som engineer er egentlig ikke så mye på lowlevel engineering. Skal selv ta engineering på level 50+. Må bli Tinker
Kim Roger Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ta å velg den rasen du syns er kulest. i level 60 har det ikke så mye å si uansett
Whalecore Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Whisp spirit er genialt med NE, jeg skal være Night Elf Druid. Jeg syns gnomes ser kulest ut da, men gå for det du syns er kulest, ikke hva som er best.
kknap Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 hadde jeg vært deg hadde jeg valgt de du synst ser kulest ut. (NE er ca mye kulere enn gnomes. )
tacomodo Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hva er egentlig bedre med NE stealth? Er det ikke bare shadowmeld de har som er sånn stå-stille-stealth og ikke er spesielt bra? Trodde nesten det var bortkasta å være Ne når man skulle være rogue, jeg... edit: Velg gnom uansett, så er du ikke bare en av 898982 andre NEs, men heller en av 325 gnomer Endret 10. februar 2005 av tacomodo
MrLee Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 har ikke no konkret info, men det står iallefall at night elves får "bedre" stealth egenskaper på grunn av shadowmeld...men på hvilken måte stealth egenskapen til Rogue/druid blir, det vet jeg ikke...
tacomodo Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 har ikke no konkret info, men det står iallefall at night elves får "bedre" stealth egenskaper på grunn av shadowmeld...men på hvilken måte stealth egenskapen til Rogue/druid blir, det vet jeg ikke... hmm kanskje bedre stealth enn f.eks warrior? Nei, jeg har bare ikke fått det med meg. Blizzard har vært ganske flinke med info rundt tall og stats og greier sånn ellers, så det er merkelig at det med shadowmeld ikke står noe som helst om det. Personlig tviler jeg litt på at det gir bedre stealth
angry_norwegian Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Jeg får leve som jeg lærer, nemlig å velge det jeg har lyst til. Altså gnom Takk for all tilbakemld.
MrLee Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 har ikke no konkret info, men det står iallefall at night elves får "bedre" stealth egenskaper på grunn av shadowmeld...men på hvilken måte stealth egenskapen til Rogue/druid blir, det vet jeg ikke... hmm kanskje bedre stealth enn f.eks warrior? Nei, jeg har bare ikke fått det med meg. Blizzard har vært ganske flinke med info rundt tall og stats og greier sånn ellers, så det er merkelig at det med shadowmeld ikke står noe som helst om det. Personlig tviler jeg litt på at det gir bedre stealth jeg har bare sett det jeg har sett når man holder cursor over shadowmeld ability i spillet...
Ildflue Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Lurer på om jeg sakl være preist eller hunter jeg da Var hunter i beta, men testa Preist også. Liker den godt, men er redd for at den blir litt svak å spille med alene? Noen som vet?
anon12234 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 gnome rox!, var det i FB. dritkul race. og ser forbanna fett ut når det kommer en tauren som er 5 ganger så stor som gnomen. og gnomen banker'n som faen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå