Gå til innhold

starcraft ghost på xbox2 og ps3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet er jo nesten ferdigutviklet for PS2, X-box og GameCube. Hvorfor skulle de da kaste disse versjonene i søppla da? Har du en bedre kilde på dette? Den linken du har fikk jeg ikke så mye ut av...

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Det ser ut som utvikleren Swingin' Ape Studios , som overtok spillet i fjor sommer, startet koden fra null igjen, og at spillet blir et av lanseringspilla til nex-gen

Skrevet
For min del kan StarCraft:Ghost bare legges ned...er fremdeles bitter på Blizzard for å knuse mine forhåpninger om at Starcraft 2 var under utvikling.

HELT ENIG!

Ville mye heller hatt et starcraft 2 enn ghost!

Hehe, synest igrunn blizzard er en gjeng egoister:P her vil vi ha starcraft 2, og de gir oss ghost istede.

Skrevet
Det ser ut som utvikleren Swingin' Ape Studios , som overtok spillet i fjor sommer, startet koden fra null igjen, og at spillet blir et av lanseringspilla til nex-gen

De gjorde ikke en god nok jobb, så Blizzard tok over resten og skal gjøre det selv.

Skrevet
Hvilken betydning har det at spillet heter starcraft: Ghost eller Starcraft 2?

WC3 ble mye bedre etter WC3TFT!

Starcraft: Ghost er IKKE Starcraft 2... Blizzard kommer nok med Starcraft 2 en eller annen gang. De er veldig hemmelighetsfull og gir ikke ut info slik som mange andre utviklere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...