graks Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 starcraft ghost kommer ikke ut på nåværende konsollers.men bare ut på xbox2 og ps3.synd at ikke spillet kommer til min xbox,men jeg kan kjøpe de når det kommer ut i 2006.rart at blizzard har brukt så lang tid på spillet,men de vil jo ha alt perfekt. hadde håpet at de skulle annonsere starcraft2 snart men det ser ikke sånnt ut. http://translate.google.com/translate?u=ht...Flanguage_tools
TCi Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Spillet er jo nesten ferdigutviklet for PS2, X-box og GameCube. Hvorfor skulle de da kaste disse versjonene i søppla da? Har du en bedre kilde på dette? Den linken du har fikk jeg ikke så mye ut av...
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Stargraft ghost kommer i hvertfall til gamecube!
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det ser ut som utvikleren Swingin' Ape Studios , som overtok spillet i fjor sommer, startet koden fra null igjen, og at spillet blir et av lanseringspilla til nex-gen
tankbug Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 For min del kan StarCraft:Ghost bare legges ned...er fremdeles bitter på Blizzard for å knuse mine forhåpninger om at Starcraft 2 var under utvikling.
Jim Rager Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 For min del kan StarCraft:Ghost bare legges ned...er fremdeles bitter på Blizzard for å knuse mine forhåpninger om at Starcraft 2 var under utvikling. HELT ENIG! Ville mye heller hatt et starcraft 2 enn ghost! Hehe, synest igrunn blizzard er en gjeng egoister:P her vil vi ha starcraft 2, og de gir oss ghost istede.
TCi Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det ser ut som utvikleren Swingin' Ape Studios , som overtok spillet i fjor sommer, startet koden fra null igjen, og at spillet blir et av lanseringspilla til nex-gen De gjorde ikke en god nok jobb, så Blizzard tok over resten og skal gjøre det selv.
Excelsion Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 http://cube.ign.com/articles/587/587237p1.html Denne tråden er nå DØD. Det kommer altså til GCN/PS2/Xbox. Opp & avgjort.
Skateee Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hvilken betydning har det at spillet heter starcraft: Ghost eller Starcraft 2? WC3 ble mye bedre etter WC3TFT!
TCi Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hvilken betydning har det at spillet heter starcraft: Ghost eller Starcraft 2? WC3 ble mye bedre etter WC3TFT! Starcraft: Ghost er IKKE Starcraft 2... Blizzard kommer nok med Starcraft 2 en eller annen gang. De er veldig hemmelighetsfull og gir ikke ut info slik som mange andre utviklere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå