Gå til innhold

gamecard på WoW, alikavel må jeg gi vekk konto nr?


Anbefalte innlegg

hallo!

 

jeg har ganske sikkert tenkt å ha meg WoW og jeg har lest her at på cdon.com seller de gamecards eller noe til WoW.

 

med disse korta så kan man spille en måned extra right? trenger man da alikavel å oppgi kontonr sitt? fordi visst jeg skal kjøpe mange slike kort, er det litt surt å gi vekk konto nr. til mamma :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo!

 

jeg har ganske sikkert tenkt å ha meg WoW og jeg har lest her at på cdon.com seller de gamecards eller noe til WoW.

 

med disse korta så kan man spille en måned extra right? trenger man da alikavel å oppgi kontonr sitt? fordi visst jeg skal kjøpe mange slike kort, er det litt surt å gi vekk konto nr. til mamma :(

nei.. du TRENGER ikke oppgi kontonr.. men da må du vente til 4 mars(?) for og begynne :p få tak i kontonr til mamma du.

Lenke til kommentar

det jeg sier jo..

11. Do I need to enter credit card information to register an account?

When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

 

der står det jo at de som vil betale med gamecards og vil spille før den 4. mars må legge inn et kontonr. :p

Lenke til kommentar

lol, whatever... om han vil vente en mnd med å spille så synd for ham, fint for oss...

 

UGK: helt riktig, men hele saken dreier seg jo rundt 4. mars teorien.

 

Bulle: du har helt rett, gikk bare litt fort i svingene. Jeg har en voldsomt merkelig kombinasjon av glede/forærgelse/kjedsommelighet iboende i meg akkurat nå.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
Bulle: du har helt rett, gikk bare litt fort i svingene. Jeg har en voldsomt merkelig kombinasjon av glede/forærgelse/kjedsommelighet iboende i meg akkurat nå.

Bare ville nevne det siden alle her snakker om registrering av kontonummer. Slepper kanskje en del "Hjelp det funker ikke" - tråder på fredag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...