Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med Ericson R-600s ?


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om noen har telefonen ? (les emne)

Jeg synes den er så mye lekrere enn standartelefonene

nokia 3310, 3330 samt c45...

Jeg skal ha meg en telefon til under 1000kr

Ericsson R600s kan jeg kjøpe for 600kr + litt mer på elkjøp og jeg vurderer virkelig å slå til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøpte en r600 for et par dager siden.. 498,- pluss 24mnd you-abonnement.

 

mobilen er i og for seg helt kurant.. ikke noe voldsomt fancy, men grei nok. 3 forskjellige farger på led'ene som lyser opp displayet er jo litt småtøft, bakgrunn og screensaver.. etc.

 

standby- og tale-tiden er, som vanlig med ericsson, uhyggelig lang.

 

mobilen har dog ikke t9.. bare et dårlig alternativ, kalt eZtext eller noe sånt.

 

personlig ville jeg heller kjøpt en siemens sl45 eller noe sånt.. kanskje en nokia 3410. nå bruker jeg r600 bare til jobb, dvs masse snakking.. da kommer batteritiden godt med..

Lenke til kommentar

Men SL45 koster 3000,- uten abb. (pc-utstyr.no) og han spurte vel etter en mobil til under 1000,- :wink:

 

Da er vel Siemens M50 et bedre alternativ (999,- hvis du har Telenor fra før).

 

 

Problemet med den T9-lignende funksjonen på R600 er vel at man ikke kan lagre egne ord.

Lenke til kommentar

Hvis f.eks far hans har Telenor-abb og han selv har Telenor Kontant, kan han jo bare bruke sin fars (eller onkels osv..) nummer og kjøpe en M50. Så slipper man abbonnement :smile:

 

Jeg kjøpte 2 stk C45 for en måned siden, men kunne bare registrere en av mobilene på min fars nummer. Han bak disken var hyggelig og brukte sin venns nummer på den andre mobilen. Kundeservice :wink:

Lenke til kommentar

Nokia er en kjedelig telefon som "alle" har.

Ericson er veldig kul utseende messig.

Siemens er veldig bra med funksjoner osv, men jeg synes den virker litt "billig ut".

Chamapgne farget Ericson frister meg veldig.

T9 fatter jeg riktignok ikke noe av og sansynligvis ikke det der greiene til ericson heller...

Det går vel ann å bruke den tradisjonelle metoden ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...