Gå til innhold

Hva skjedde på siste beta dag ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
The fires rained down on innocent and guilty alike as the Burning Legion took over Azeroth. Creatures of unimaginable power stormed the major cities of both the Alliance and the Horde, bringing ruin and chaos where order and peace had so briefly flourished. The ancient trees of the elven land, Teldrassil, burned like a funeral pyre, their smoke rising to the heavens, shrouding the land in darkness. The great stronghold of Orgrimar lay in ashes as the dark Dreadlords and the gargantuan Infernals raged over the continent of Kalimdor. Ironforge, nestled in the mountains of Dun Morogh faired no better, the dwarven stronghold melting back into the magma that gave it birth.

 

In the end, none were left alive. Only the fires still lived, and soon they would die down as the world itself was consumed by the flame, for the Burning Legion had returned, and none were able to face it. A few held out for hours only before being slaughtered, their souls rising to join their brothers� in the realm of death. Then came the long night, darkness falling; darkness eternal. The Day of Judgment had come and passed and none had survived.

 

And so, the European Beta Test has finally come to an end. Once again we'd like to thank all of the testers who participated in World of Warcraft's Beta Test. Your contributions helped create a fun and exciting game that will entertain players for years to come!

Lenke til kommentar

tror blizzard skrev noe slikt: end of beta event, you do not want to miss this.

 

slik var det for meg:

 

logget inn, gikk til orgrimar, der lagget det utrolig mye, var veldig mange folk der. Så krasjet servern, alle datt ut. Så logget jeg inn igjen, da var det veldig mye lagg, tenkte jeg skulle dra til UC, men zepplinen virket ikke pga lagg på servern. Alle sa at det var mange monstere i UC, men som sagt dit kom jeg ikke. Så jeg ble i Orgrimmar en stund for å se om det kom noe. Etter å ha vært der lange var det ikke kommet noen monstere, og så skulle jeg på kjøretime. Så jeg fikk ikke sett noen monstere. De jeg snakket med som hadde sett monsterene sa at det ikke var stort å skryte av, bare lagg å dø med en gang.

 

må si dette virkelig var noe man ikke skulle gå glipp av blizzard :p

Lenke til kommentar

Lagg, lagg og atter lagg på serveren min (PvP 10 eller 12). US-betaen var ikke så laggete, og det var stort sett samme suppa der også. Infernals, Dread Lords og Felhounds + vakter i alle de store byene. Hadde et lite håp om å få se Ragnarus eller Onyxia, men den gang ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...