Gå til innhold

Druid eller Rogue?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg ville gått for rogue.

Hvorfor det?

Sikkert hans personlige favoritt.

Klassevalg må man nesten gjøre selv. Teste og finne ut hva man liker.

Jeg testa selv en del klasser i betaen, men jeg fant ikke ut hva jeg skulle være :( Vurderer Mage, var grovt det, men jeg likte ikke at jeg måtte drikke hele tiden, pluss at jeg ikke tålte så mye. :thumbdown:

Rogue var grovt, men jeg tror jeg liker mage bedre. Druid har jeg ikke prøvd, men har inntrykk av at den er en klasse som er sånn passe i det meste. Som nevnt tidligere her i tråden, så duger antakelig bare healing-delen når du blir high-lvl, så hvorfor velge druid da? Da kan man jo like godt velge priest. Det er sikkert morsomt med litt variasjon da, men da må man vel neste regne med å være litt god til mye, men ikke veldig god i noe.

Skrevet
Hvilken annen proffesion er bra å ha i tilleg til Enchanting?

Det er bra med herbalism. Les litt mer her: www.worldofwarcraft.com

Tailoring er også veldig bra siden du kan lage egne grønne og blå items som du så kan disenchante. Tailoring krever heller ingen sideskill :)

Skrevet
Hvilken annen proffesion er bra å ha i tilleg til Enchanting?

Det er bra med herbalism. Les litt mer her: www.worldofwarcraft.com

Tailoring er også veldig bra siden du kan lage egne grønne og blå items som du så kan disenchante. Tailoring krever heller ingen sideskill :)

Da velger jeg sikkert rogue med Enchanting og tailoring :D

Skrevet
Nei ingen pet..berre sånne småpets som er der berre på kødd :p

forklar litt nærmere er du snill :blush:

Feks. en liten kanin som følger etter deg.

Skrevet (endret)
Blue items er forresten "rare"

Blue items dropper rare, men er superior ;)

Tenk på det, du kan ikke lage et "uncommon" eller "rare" item, men det er fullt mulig å lage noe som er "good" eller "superior".

Endret av Pinnella
Skrevet
Nei ingen pet..berre sånne småpets som er der berre på kødd :p

forklar litt nærmere er du snill :blush:

Feks. en liten kanin som følger etter deg.

hehe sånn sett ja

Skrevet

Dire bear: Shapeshift into a dire bear, increasing attack power by 120, armor contribution from items by 360%, and health by 600. Also protects the caster from polymorph effects and allows the use of various bear abilities.

The act of shapeshifting frees the caster of movement impairing effects.

Bear form: Shapeshift into a bear, increasing attack power by 30, armor contribution from items by 65%, and health by 20. Also protects the caster from polymorph effects and allows the use of various bear abilities. The act of shapeshifting frees the caster of roots, snares and freeze effects.

Skrevet
Hvis du tenker på druid i catform og en rogue så tipper jeg at roguen er bedre.

Nja... Ikke mye ihvertfall =)

Jo.

Nei.

Jo! En druid i katte form er mye svakere en en ekte rogue. Både bjørne og katte formen er svakere en warrior og rogue. Katte formen er altfor svak i forhold til hva den skal vær, så dette kommer Blizzard til å rette på i patcher framover. Les på www.worldofwacraft.com og på druid. Der står det at disse formene ikke er like effektive som rogue og warrior, men allikevel kan anses som kraftige. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...