Tjuls Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg sitter her med en Dell Latitude D505.. den ble levert med vanlig cd brenner orginalt, men jeg tok ut denne dvd brenneren fra en annen lik laptop som ble levert med denne dvd brenneren. xp gjenkjenner brenneren helt fint og ser ikke ut til å være noe problemer... helt til jeg åpner nero jeg får ikke brent med mer enn 2,4x dette skal være en 8x brenner. PS: dette er egentlig en nd-6100a brenner, men den er flasha til nd-6500a. problemet ligger ikke her. hadde samme problem før jeg flasha den.. noen som vet hvor jeg skal starte og feilsøke? har ikke vært borti dvd brennere i det hele tatt før
jendor Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Reell brennehastighet på denne brenneren er under 8x - faktisk 5,7x max etter det jeg har lest. Hvis den absolutt ikke vil brenne på mer enn 2,4x, så tipper jeg at du bruker DVD-plater som ikke passer så bra sammen med denne brenneren. Her er en liste over anbefalte media: http://www.de.nec.de/software/1687_ND-6500...ialist_2_22.htm
Tjuls Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 ok.. men jeg skal fortsatt kunne velge i nero om jeg vil brenne med 4x eller 8x? kjenner folk som brenner disse platene på 8x.. det er disse alternativene jeg ikke får oppgitt..
jendor Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Nix, om ikke firmwaren til NEC'en vil at platene skal brennes på 8x, så vil de ikke brennes på 8x. Da får du heller ikke opp valg om hastighet i Nero. Hva slags plater bruker du?
Tjuls Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 jeg er ærlig talt ikke sikker.. bare tok noen av stefaren min.. det er noe billig greier, som det ikke står noe på.. men skal få kjøpt noe annet og testet. takk for raskt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå