Amon Amarth Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Noen som har lyst å være med på en del andy runs??? I hell... Jeg er en lvl 72 (snart 73) Sorceress med nesten 4k dmg på blizz... trenger noen som kan ta alle cold immunesene, som lighting sorc, fire sorc, gjerne en barb med bo eller en trap sin med cta. ps: Vist noen trenger trap amu (3 to traps assa only) og trap claws (1x 3 to traps og 1x 2 to all skills. 2 to lighting sentry) er det bare å spørre... Trenger Stones of Jordan noe helt for ****** Endret 9. februar 2005 av Amon Amarth
Den Polse Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Er gjerne med på Runs, add meg til Friends list og send meg en ingame msg. Acc: LordPolseReborn
Feh Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Gjerne, så fort realmen kommer opp igjen... får ikke kobla meg til nå... "unable to connect to b.net" Hammerdin lvl 80 (ingenting er immune til hammers...) 7,2k dmg... acc *hore
Ø.B. Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hammerdin lvl 80 (ingenting er immune til hammers...) 7,2k dmg... Jo. en fiende i act 3 klarer du ikke å ta med hammerne
Feh Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 hvilken da? har gått igjennom act3 solo i hell... støtte ikke på noen slike monstre da...
Ø.B. Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 hvilken da? har gått igjennom act3 solo i hell... støtte ikke på noen slike monstre da... Et av disse templene i kurast bazaar eller noe. Husker ikke helt hvor det var
Feh Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 merkelig... fordi hverken immunity mot physical, elemntal eller magic kan stoppe hammeren... Tok forreste Lam Esen questen, det er i kurast bazaar... i tempelet
Den Polse Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har 2 hammerdiner, en lvl 90 og en lvl 93 og har aldri møtt på et monster som ikke har tatt skade av hammerne mine. Det hender at man ikke treffer dem med en gang, men alle dør hvis man flytter seg litt rundt.
Plomma2 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Såklart. Jeg er en level 1 sorceress så fort jeg installerer det
Ø.B. Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har 2 hammerdiner, en lvl 90 og en lvl 93 og har aldri møtt på et monster som ikke har tatt skade av hammerne mine. Det hender at man ikke treffer dem med en gang, men alle dør hvis man flytter seg litt rundt. Det monsteret finnes. Trust me, I know
Skurupu Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har 2 hammerdiner, en lvl 90 og en lvl 93 og har aldri møtt på et monster som ikke har tatt skade av hammerne mine. Det hender at man ikke treffer dem med en gang, men alle dør hvis man flytter seg litt rundt. Det monsteret finnes. Trust me, I know Stemmer det Ø.B.. Monstre som er "Immune to Magic" tar ikke skade av hammeren.
Feh Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 det er FEIL! Hvordan klarer jeg å ta solo baalruns i hell da? når de monstergruppe nr.2 er immune til magic...? INGENTING kan stoppe hammeren... men det hender at man må reposisjonere seg MANGE ganger, og ofte lokke monsterne ut fra steder for å treffe dem...
Den Polse Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Selv om det er logisk at monstre som er immune to magic ikke skulle ta skade av hammers siden de er "magic damage", så gjør de det. Er overbevist om at inget monster er immune mot hammer.
Ø.B. Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Selv om det er logisk at monstre som er immune to magic ikke skulle ta skade av hammers siden de er "magic damage", så gjør de det. Er overbevist om at inget monster er immune mot hammer. bare sånn for å klarne opp: "Blessed Hammer: Blessed Hammer deals magical damage, and ignores resistances of demons and undeads (even those who are magic immune), so the only monster you won’t be able to kill with it is the Wailing Beast in the Act 3 Temples" Edit: som kan spawne i Act3: Ruined Temple, Disused Fane, og Forgotton Reliquary Endret 11. februar 2005 av Ø.B.
Darky Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Bruker man "kun" hammer er det pysical damage. Å drepe et monster med physical immune tar mye lenger tid, men også det går.. Bruker du f.eks. beserk adder du magic til slagene, slik at et physical immune vil dø fort. Er også flere våpen som gir fra seg masse magic damage, spes. uniqe. Husker ikke navne på dem lenger, men kunne dem alle sammen før. Er vel en star et eller annet som gir 1-250 fire 1-250 cold osv damage... Har aldri møtt et monster som er immune mot alt. De verste fiendene er MSLE monstrene...
Totti Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 jeg fikk ned mine Diablo II og LOD cd`er her ned til gran canaria.. noen som kunne tenke seg å spille? eller er det bare WoW folk ute og går? kunne tenke meg 4-5 folk som gikk sammen og så er det bare å peise på og se hvor langt vi kommer i løpet av helgen? send meg en pm eller.no de som vil bli med..
Gjest medlem-51140 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) noen som vil spille litt LOD nå? i hvertfall lager game på nightmare jeg name: GAMER pass: forum Endret 11. februar 2005 av medlem-51140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå