Gå til innhold

Battlefield 2 - Den store informasjonstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette ser jeg frem til. Litt synd jeg kommer til å spille San Andreas og Battlefield 2 samtidig, men men... får bare gjøre det beste ut av det.

Skrevet

www.cdon.no har en billigere preorder i DVD med headset. Frakten er bare på 29 kroner, i motsetning til komplett.no som forlangte å sende den i servicepakke til 120 kroner.

Og hvor blir det av svarene på db.no?

Skrevet

"Når han har sendt svarene tilbake til oss, i løpet av neste uke en gang, vil vi legge dem ut her. Siden det er usikkert når Gustavsson er ferdig med å svare, må du ikke bry deg så veldig mye om klokkeslett eller dato på nettmøtet."

Skrevet

"Når han har sendt svarene tilbake til oss, i løpet av neste uke en gang, vil vi legge dem ut her. Siden det er usikkert når Gustavsson er ferdig med å svare, må du ikke bry deg så veldig mye om klokkeslett eller dato på nettmøtet."

Folkene bak Battlefield 2 er treigere enn alt. BFSP fikk klarsignal på at de kunne sende inn deres intervju, og dette er over 2 måneder siden, men fortsett har det ikke kommet noe svar.

Skrevet
hihi <-- trykk der

wow, mer offtopic går d vel ikke ann å bli... :p

Uansett, gleder meg veldig til dette spillet, har spilt de andre battlefield spilla endel på lan,, så dette blir gøy..... Hadde vært kult med sånn manual missile guide ting da :D :D

hmmm, hadde vel egentlig ikke noe seriøst å komme med. jaja, 1 mer post på meg,, nærmer meg 50 :p

Skrevet
' date='11/05/2005 : 16:35'] Er det noe nytt om BF2-demoen ?

Kommer den ? Evt når ?

Gleder meg til lanseringen, og håper på grisevær i sommer.

1. Ja det er det. Demoen kommer i midten av Juni omtrent ei veke før lansering.

Skrevet

Finnes det en liste (gjerne med bilder) over alle kjøretøy (+ stasjonære våpen) og våpen som kommer til BF2?

I så fall: Link takk :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...