Gå til innhold

Gode online spill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett og lett etter online spill som fungerer på samme måte som norwegianmafia.. Ikke spill som kjøpes, men spill som bare spilles på nettet i browseren..

Noen som vet om noe tøffe spill...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.nukezone.nu... Var med der en god stund, ble til og med "gold user". Er en god stund siden sist jeg har vært der, men det er sikkert bra enda :yes: Vi var en venne klan som i våres beste dager lå på en 15 plass på top list over poeng! Nukezone er absolutt et bra spill, anbefales på det sterkeste! :thumbup:

Skrevet (endret)

CS kan da umulig koste mer enn 99,- ?

du trenger vel ikke akkurat kjøpe condition zero heller... half-life bestseller edition funker jo greit.

når det gjelder online spill så er vel disse noe å se på:

games.swirve.com/utopia - strategi / fantasy spill, ala norwegianmafia

www.battleon.com - rollespill i flash

Endret av Melfacion
Skrevet

Jeg har lastet ned Americas Army, men sliter med å få registrert. Alt ser fint ut ved reg, men jeg får aldri email med passord...

Flere som har samme problem?

Skrevet
dawn of myth kan være litt kult hvis du spiller med venner,når man er på skolen

Spilte dawn of myth med en hel gjeng på skolen for endel år tilbake, da griste vi naboskolen og Den sterkeste alliansen som hadde vunnet alle rundene før. Vi hadde største community og største spiller :) /end skryt.

Dawn of myth anbefales, gjennomført online-spill.

Testa Kings of Chaos, det var råtne greier det.

Skrevet (endret)

Utopia finner du her Utopia

Kan forresten anbefales på det sterkeste. Har spilt nå en stund og det er like gøyu enda.

Endret av Skjalg85
Skrevet
www.runescape.com <- kongespill :)

Runescape er umatelig populaert i USA. Har ikke provd det selv, og har ingen planer om det heller, men alle som spiller det sier det er et bra spill... Foler det er litt lame, men det er da meg... :cool:

Jeg holder meg til HL2, UT2K4 og diverse annet... :thumbup:

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...