mikaelt Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har lett og lett etter online spill som fungerer på samme måte som norwegianmafia.. Ikke spill som kjøpes, men spill som bare spilles på nettet i browseren.. Noen som vet om noe tøffe spill...?
Kydland Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 www.nukezone.nu... Var med der en god stund, ble til og med "gold user". Er en god stund siden sist jeg har vært der, men det er sikkert bra enda Vi var en venne klan som i våres beste dager lå på en 15 plass på top list over poeng! Nukezone er absolutt et bra spill, anbefales på det sterkeste!
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg spiller Terra Incognita. Det er et ganske enkelt, stilig spill. Det er under utvikling, og det strømmer til med nye spillere. Se i signaturen min for link
brd Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 eg ville anbefalt deg å kjøpe cs til 199 kr og laste ned steam .EG LOVER DEG DI 199KR ER VERD PENGENE
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Da kan jeg love deg tilbake, at CS _IKKE_ er verdt pengene.
Melfacion Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) CS kan da umulig koste mer enn 99,- ? du trenger vel ikke akkurat kjøpe condition zero heller... half-life bestseller edition funker jo greit. når det gjelder online spill så er vel disse noe å se på: games.swirve.com/utopia - strategi / fantasy spill, ala norwegianmafia www.battleon.com - rollespill i flash Endret 14. februar 2005 av Melfacion
Izor Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Så har du jo alltids Star kingdoms... Star kingdoms
Amd_Barton Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 dawn of myth kan være litt kult hvis du spiller med venner,når man er på skolen
sixx Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Americas Army, Du laster det ned lovlig og helt gratis fra www.americasarmy.com På sett og vis verdt de 750 megabytene det tar
XmasB Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har lastet ned Americas Army, men sliter med å få registrert. Alt ser fint ut ved reg, men jeg får aldri email med passord... Flere som har samme problem?
Den Polse Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 dawn of myth kan være litt kult hvis du spiller med venner,når man er på skolen Spilte dawn of myth med en hel gjeng på skolen for endel år tilbake, da griste vi naboskolen og Den sterkeste alliansen som hadde vunnet alle rundene før. Vi hadde største community og største spiller /end skryt. Dawn of myth anbefales, gjennomført online-spill. Testa Kings of Chaos, det var råtne greier det.
Heimen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Utopia finner du her Utopia Kan forresten anbefales på det sterkeste. Har spilt nå en stund og det er like gøyu enda. Endret 11. februar 2005 av Skjalg85
Luchy Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 www.darkthrone.com www.dekrim.nu www.riseodchaos.com www.outwar.com
T_J_E Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Battle of Middle Earth er ganske bra online spill..
Jonnar Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 www.runescape.com <- kongespill Runescape er umatelig populaert i USA. Har ikke provd det selv, og har ingen planer om det heller, men alle som spiller det sier det er et bra spill... Foler det er litt lame, men det er da meg... Jeg holder meg til HL2, UT2K4 og diverse annet...
PSV Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Noen som vet hvor jeg kan laste ner steam?? prøv : http://www.steampowered.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå