djorgen Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Fint jeg fikk til en liten diskusjon om HVORFOR det faktisk er flere som velger Alliance enn Horde. Men samma kan det være. Jo flere Alliance-chars det er jo flere er det å drepe...
Keylar Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Verste jeg visste når jeg spilte i STV (SV) og ble ganket av en på 3-5 lvl over meg. Så står det 5 alliance folk rundt å bare ser på.. hvis jeg blir angrepet av bare en ser jeg helst at ingen andre kommer og hjelper meg, iallefall ikke hvis han som angriper er rundt min lvl. Syntes det er alvorlig teit at så mange Horde får med seg 5-6 folk for å drepe en som er lik lvl...ekke mye "pro" over det. hater å bruke ordet, men som jeg har sett bruker horde zerg tactics mye mye mer. sånn var det iallefall på min server. Endret 9. februar 2005 av Keylar
X672 Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvorfor være god når man kan være ond og ikke bli straffet for det? Ingen raser er onde, vi vet ikke en gang om the forsakens er det. Selv liker jeg Alliance, fordi det er flere folk der (mange flere å gjøre quests sammen med). Liker også rasene der bedre, horde ser ganske stygge ut, rett og slett. Og jeg føler sterkt for å drepe alle "gnomer suger, bwahha, de er små fotballer". well... Having broken free from the tyrannical rule of the Lich King, a renegade group of undead seek to retain their own free will while destroying all those who oppose them. Known as the Forsaken, this group is dedicated to serving their leader, the banshee queen Sylvanas Windrunner. These dark warriors have established a secret stronghold beneath the ruins of Lordaeron's former capital city. Situated deep beneath the cursed Tirisfal Glades, the labyrinthine Undercity is a sprawling bastion of evil. Within its shadowy confines, Sylvanas' royal apothecaries scramble to develop a devastating new plague - one which will not only eradicate their hated Scourge rivals, but the rest of humanity as well. To further their dark aims, the Forsaken have entered into an alliance of convenience with the primitive, brutish races of the Horde. Holding no real loyalty for their newfound comrades, the Forsaken have duped them into fighting against their common enemy - the Lich King. Only time will tell how these disciples of doom will fare in their mission of vengeance. etter å ha lest den teksten der vil eg nå sei at Undead er og blir pure evil... tatt fra http://www.worldofwarcraft.com/
djorgen Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hvis Undead er onde, så er Tauren det motsatte. Dette er en fredelig "rase" som lever i pakt med naturen, og tyr kun til onde ting om de blir angrepet. Selvfølgelig. "They live to serve nature and maintain the balance between the wild things of the land and the restless spirit of the elements. Despite their enormous size and brute strength, the remarkably peaceful Tauren cultivate a quiet, tribal society. However, when roused by conflict, Tauren are implacable enemies who will use every ounce of their strength to smash their enemies under hoof." http://www.worldofwarcraft.com/info/races/tauren.html Endret 9. februar 2005 av djorgen
MrLee Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 jepp..at undead er medlemmer av "nye horde" er ett paradoks uten like og bare støtter opp om "utfylling" rase teorien min... (blizzard trengte en ekstra horde rase slik at det ble 4vs4..)
Bad_Byte Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 -Gnomes (hvorfor er de med? ser ut som barn) Fordi barne NPC'er ikke er gyldige targets
Dipso Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Enig i at undeads ikke hører hjemme i horde ja, spess ikke etter den utfylllingen av dybde i orkene og taurenene sin bakrunn (shamansistiske "indianer"-samfunn)
zaico Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Er veldig usikker på hva jeg skal spille med, magefølelsen på fredag avgjør
SilverCRX Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Uavhengig av rase, klasse og side av konflikten, alle burde få velge den char'en de vil uten at noen skal reagere nevneverdig på det. Når det er en slik ufattelig overbalanse Alliance/Horde, tyder det på at Blizzard ikke har gjort jobben sin skikkelig. Skaff meg en Orc Mage, og jeg joiner Horde. Hadde også vært fint om de hadde endret litt på Orc newb-area. Ble rett og slett for ensformig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå