haarod Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Når jeg var hos fettern min i helga så var det en tulling som var der samtidig (ikke sammen med oss) Da vi sitter å spiller WoW kommer han å spør: Er det WoW eller? Det har jeg på Xbox.. Fetter: Det går ikke på Xbox da Han: Alt går an på en modda Xbox vettu Jeg: Spiller du Xbox live da lsm? Han: Nei, jeg spiller SP Sier han og går. Er alltid noen skrytepaver/idioter rundt omkring
Digitize Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 haha ...... Du får hilse å si: "You my friend are an idiot!"
PoWerFeeD Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Haha.. Sånne folk er artige.. De klarer ikke å la være å snakke dritt.. (men de tror alt selv) Kjennen noen slike jeg også..
wizzcat Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Enten blander han sammen WOW med noe annet, eller så er han komplett brød. Kan selvsagt ikke utelukke 100% at man ikke kan kjøre WOW under Wine i Xbox-Linux, men det vil selvsagt (om det går ann) gå avsindig sakte, og SP er der ikke uansett hva han gjør.
haarod Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Jeg tror han er komplett brød. Hater sånne skrytefolk, særlig når man vet at det som han snakker om er nesten umulig eller veldig usannsynlig? Hvem gidder å spille WoW på xbox. Bruker jo mange flere knapper enn det er på en xboxkontroll. Og hvis han bruker tastatur + mus er jo hele poenget borte.
Firesnake Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 HAHA det får meg til å tenke på en i klassen min!
Pug Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Heh, jeg hadde en slik en i gammel-klassen min også Virker som om enhver klasse har en slik en
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ja, jeg tror faktisk det er ganske utbredt med slike folk. Jeg pleier å la de holde på jeg, helt til jeg omtrent knekker sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå