Gå til innhold

Linjer på video på 20" lcd


teoball

Anbefalte innlegg

Mottok min nye Dell 2100FP lcd-skjerm i dag, men etter installering av drivere har jeg fremdeles problemer med at alle filmer jeg spiller av i alle media-spillere jeg har (Media player classic, Media player 9, Winamp) får stygge striper horisontalt på bildet når jeg ser på fullskjerm.

Jeg har Ace mega codecs pack og Forceware 66.93 (på et 6800 GT-kort). Bruker dvi-kabel..1600x1200. Noen?

 

Takk :thumbup:

Endret av teoball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mottok min nye Dell 2100FP lcd-skjerm i dag, men etter installering av drivere har jeg fremdeles problemer med at alle filmer jeg spiller av i alle media-spillere jeg har (Media player classic, Media player 9, Winamp) får stygge striper horisontalt på bildet når jeg ser på fullskjerm.

Jeg har Ace mega codecs pack og Forceware 66.93 (på et 6800 GT-kort). Bruker dvi-kabel..1600x1200. Noen?

 

Takk  :thumbup:

 

Jeg har også kjøpt en slik skjerm, og opplevde ikke disse stripene du beskriver. Men jeg har bedt om innbytte i en ny skjerm på grunn av baklyset som skinnte veldig igjennom nå du så på sort/mørk skjerm. Hvordan opplevde du baklyset på din skjerm, var skjermen jevnt sort, eller lyste den veldig opp i hjørnene?

Lenke til kommentar

Det er sikkert codecen da..

Ser litt baklys på min også i hjørnene, men det kom ikke som noen bombe til den prisen. Ser det derimot bare når jeg ser skjermen fra en annen vinkel enn normalt på den. Ting var bedre på min gamle Samsung Syncmaster 173T, men jeg ønsket meg en større skjerm til en "billig penge", så valget falt på Dell.

Lenke til kommentar
Mottok min nye Dell 2100FP lcd-skjerm i dag, men etter installering av drivere har jeg fremdeles problemer med at alle filmer jeg spiller av i alle media-spillere jeg har (Media player classic, Media player 9, Winamp) får stygge striper horisontalt på bildet når jeg ser på fullskjerm.

Jeg har Ace mega codecs pack og Forceware 66.93 (på et 6800 GT-kort). Bruker dvi-kabel..1600x1200. Noen?

 

Takk :thumbup:

Prøv ein anna skjerm for og utelukke at det er skjermen. Du hadde vel ein skjerm før du fikk Dell skjermen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...