Gå til innhold

Bestillt fra CDON.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmz.. når jeg så den gode CE her på en post på forumet, så fikk jeg lyst på den også gitt :p

Hva er det ekstramaterialet som følger med da?

Er det noe som kan være til en fordel i spillet liksom eller er det bare ting og tang for "syns" skyld? :)

Skrevet
Hmmz.. når jeg så den gode CE her på en post på forumet, så fikk jeg lyst på den også gitt :p

Hva er det ekstramaterialet som følger med da?

Er det noe som kan være til en fordel i spillet liksom eller er det bare ting og tang for "syns" skyld? :)

tror nok det er for sent for din del, hvis du ikke er heldig og finner en lokal sjappe... Nettbutikkene var utsolgt rundt månedsskiftet november/desember i fjor.

Skrevet (endret)

PC - World of Warcraft Sendt 2005-02-08 1x 270 kr :love::love: cdon.com btw

Edit:

Post nummer 200 =))) :w00t::w00t:

Endret av slaktaren
Skrevet
sendt 08.02.2005  :love:

og du har ikke fått det enda? ok, da er det bare jeg som drømmer om å få det i morgen da.... damn

får det imorra ;)

sikkert nok... mitt ble sendt igår, så jeg hadde trodd jeg ville få det imorgen (all post bruker somregel 2 dager hit). Men av en eller annen merkelig grunn så tar cdon.com sin post 3-4 dager :| typisk

Skrevet
sendt 08.02.2005  :love:

og du har ikke fått det enda? ok, da er det bare jeg som drømmer om å få det i morgen da.... damn

får det imorra ;)

sikkert nok... mitt ble sendt igår, så jeg hadde trodd jeg ville få det imorgen (all post bruker somregel 2 dager hit). Men av en eller annen merkelig grunn så tar cdon.com sin post 3-4 dager :| typisk

vi håper på det beste, apollox :thumbup:

Skrevet

Ahhhhh, blir gal av å vente på posten. Kan ikke postmannen på ruta her kjappe seg litt. Blir stressa jeg. Håper pakka kommer før 12 i det minste.

Skrevet

Jeg takler ikke forhåndsbestillinger av stortitler på nettet.

Da godsnakker jeg heller med mennen i spillbutikken og er der på releasedatoen.

(Da jeg forhåndsbestilte Far Cry, fikk jeg det ca 10 dager etter release, og jeg holdt på å gå fra forstanden!)

Skrevet (endret)

Hehe... jeg bestilte fra cdon.no på tirsdag. Igår fikk jeg en festlig mail om at de var utsolgt allikevel (ordren min hadde stått som "ikke sendt" til da). Endte opp med å kjøpe et eksemplar på Byporten klokka åtte i dag tidlig.

Moralen er vel å ikke stole på websjapper på store utgivelser. :)

Endret av thomanil
Skrevet
Ingen postmann her enda :\ Men folk på IRC sier at det er 3000-4000 ping på mesteparten av serverene så jeg går ikke glipp av så mye..

Lagger ikke i det hele tatt her :S (Burning Blade)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...