anon12234 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Beta er over. enderlig kommer RETAIL!!! hvordan var deres slutt?, jeg fikk runna an med en skkerlig kamp i IF. litt laggy tho men fett... Endret 7. februar 2005 av Henrik2k
Pug Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 endelig kommer RETAIL!!! Egentlig ganske latterlig på EN Beta 5... Serveren kræsjet tidlig, og demonene kom ikke tilbake :!:
anon12234 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 vet, var litt trist , men var ganske bra på andre servere
Entity extraction Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg stod sammen med 50 andre og dansa hehe V
ahdrage Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Var en hel gjeng utenfor SW på server6. Ingen monster den siste halvtimen
Dʋgɢtung Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nå ble det akkurat over på server 18 også. Takk, gud, så har jeg skaffet meg og bruttern to eksemplarer i dag. Endte den med å lage et par enkle makroer (cry, dance og train ) Ble disconnected da jeg var på broen foran Stormwind. Gleder meg noe voldsomt til retail!
ttt Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 alle gode ting må komme til ein ende. fredag har aldri virka så langt unnav.
Mandarb Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 ga opp server 5 etter 4 crash og kun noen få dreadlorder osv ble level 41 shaman tilslutt
ElvisOJ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg stod sammen med 50 andre og dansa hehe V jeg og nesten alle dansa nakne
MindTooth Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 EN Beta Server 4. Slutta med å denge en lvl16 Female Night Elf Priest! Jeg selv var lvl26
C-Style Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Vi stod en stor gjeng foran Orgrimmar, men ingen Demons kom Heldigvis er det bare 4 dager igjen :!:
Sheel Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg endte mine siste timer med min alltid så lykkelige Gnome Mage på en bar rett utenfor Stormwind dritings og i strålende humør på server 24 (PVP). Skål da dere,
shabador Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Mye nakendansing i Stormwind. Ble fyrverkeri, usansynlige mengder med alkohol og naken dansing (Alle hadde solgt klærne sine for å få råd til nok sprit) i og utenfor baren. Dette var på Server 11.
Vaktmestern Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Endte den med å lage et par enkle makroer (cry, dance og train ) Haha, akkurat det samme jeg gjorde. Jeg sendte opp fyrverkeri og drakk meg sørpe full. Når man er dritings "synker" lvl på alle monstre med 4 lvl. Massive Infernals var plutselig bare lvl 496.
Duddelmus Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg endte mine siste sekunder av WoW FB inne hos Thrall i orgrimmar... Brukte ca en time inn dit, men et siste sprint med min lvl 35 Night Elf Rogue rakk jeg akkurat inn... Legg merke til på bildet at det står Server shutdown in 0:15. Et sekund etter bildet er tatt gikk serveren ned... Hadde ca 8-10 Orgrimmar vakter bak meg... *glede seg til retail*
Kim Roger Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 jeg og en hau andre hords sto å kopa i crossroads på server14. de fleste dansa, noen gråt og andre duelerte. en time før serveren gikk ned kom det noen alliance folk og yppa, men.. hehe skal mer til å knekke the hord enn et par humans og noen gnomer. vell uansett så snakker jeg nok for alle når jeg sier at det virker som en evighet til fredag
tacomodo Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Boogieman' date='07/02/2005 : 20:18'] Jeg endte mine siste sekunder av WoW FB inne hos Thrall i orgrimmar... Brukte ca en time inn dit, men et siste sprint med min lvl 35 Night Elf Rogue rakk jeg akkurat inn... Legg merke til på bildet at det står Server shutdown in 0:15. Et sekund etter bildet er tatt gikk serveren ned... Hadde ca 8-10 Orgrimmar vakter bak meg... *glede seg til retail* Bra jobba! Aggro'a han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå