Gå til innhold

Da var det over. hvordan endte dere betaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Beta er over. enderlig kommer RETAIL!!!

hvordan var deres slutt?, jeg fikk runna an med en skkerlig kamp i IF. litt laggy tho men fett...

Endret av Henrik2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet
endelig kommer RETAIL!!!

:w00t: Egentlig ganske latterlig på EN Beta 5... Serveren kræsjet tidlig, og demonene kom ikke tilbake :!:

Skrevet

Nå ble det akkurat over på server 18 også. Takk, gud, så har jeg skaffet meg og bruttern to eksemplarer i dag.

Endte den med å lage et par enkle makroer (cry, dance og train :p) Ble disconnected da jeg var på broen foran Stormwind.

Gleder meg noe voldsomt til retail! :D

Skrevet

Jeg endte mine siste timer med min alltid så lykkelige Gnome Mage på en bar rett utenfor Stormwind dritings og i strålende humør på server 24 (PVP).

Skål da dere, :p

Skrevet

Mye nakendansing i Stormwind.

Ble fyrverkeri, usansynlige mengder med alkohol og naken dansing (Alle hadde solgt klærne sine for å få råd til nok sprit) i og utenfor baren. Dette var på Server 11.

Skrevet
Endte den med å lage et par enkle makroer (cry, dance og train :p)

Haha, akkurat det samme jeg gjorde.

Jeg sendte opp fyrverkeri og drakk meg sørpe full.

Når man er dritings "synker" lvl på alle monstre med 4 lvl.

Massive Infernals var plutselig bare lvl 496.

Skrevet

Jeg endte mine siste sekunder av WoW FB inne hos Thrall i orgrimmar... Brukte ca en time inn dit, men et siste sprint med min lvl 35 Night Elf Rogue rakk jeg akkurat inn... Legg merke til på bildet at det står Server shutdown in 0:15. Et sekund etter bildet er tatt gikk serveren ned... Hadde ca 8-10 Orgrimmar vakter bak meg... :)

*glede seg til retail*

post-172-1107807530_thumb.jpg

Skrevet

jeg og en hau andre hords sto å kopa i crossroads på server14.

de fleste dansa, noen gråt og andre duelerte.

en time før serveren gikk ned kom det noen alliance folk og yppa, men.. hehe skal mer til å knekke the hord enn et par humans og noen gnomer.

vell uansett så snakker jeg nok for alle når jeg sier at det virker som en evighet til fredag :p

Skrevet
Boogieman' date='07/02/2005 : 20:18'] Jeg endte mine siste sekunder av WoW FB inne hos Thrall i orgrimmar... Brukte ca en time inn dit, men et siste sprint med min lvl 35 Night Elf Rogue rakk jeg akkurat inn... Legg merke til på bildet at det står Server shutdown in 0:15. Et sekund etter bildet er tatt gikk serveren ned... Hadde ca 8-10 Orgrimmar vakter bak meg... :)

*glede seg til retail*

Bra jobba!

Aggro'a han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...