Gå til innhold

Problemer med "skins" til windows

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kan si meg hvordan eg gjør sånn at når eg logger på kommer det en liten firkantet rute idstedenfor sånn som det normalt gjør på xp, plz hjelp meg!! Finner ikke ut av det :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm, Når eg logger på så kommer det stor blå skjerm,men eg vil ha det sånn at det kommer en liten firkantet rute visst du sjønner?

Skrevet (endret)

Du mener sikkert "velkomstskjerm".

Gå til: kontrollpanelet -> brukerkontoer -> Endre hvordan brukerene logger seg på.

Hak vekk ved "Vis velkomstskjerm".

Endret av TCi
Skrevet

Hvis du vil at du skal trykke Ctrl+Alt+Del før du taster inn passord så går du på Kontrollpanel> Administrative Verktøy > Lokal sikkerhetspolicy> Lokale Policyer> Sikkerhetsalternativer > Interaktiv Pålogging: Ikke krev Ctrl+Alt+DEL. Dobbel klikk på den. også velger du deaktivert.

Da må du trykke Ctrl+Alt+DEL hver gang du skal logge inn :)

Skrevet
Hvis du vil at du skal trykke Ctrl+Alt+Del før du taster inn passord så går du på Kontrollpanel> Administrative Verktøy > Lokal sikkerhetspolicy> Lokale Policyer> Sikkerhetsalternativer > Interaktiv Pålogging: Ikke krev Ctrl+Alt+DEL. Dobbel klikk på den. også velger du deaktivert.

Er vel litt letere å skrive control userpasswords2 i kjør og velge Avansert for å aktivere det ;)

Skrevet

Er vel litt letere å skrive control userpasswords2 i kjør og velge Avansert for å aktivere det ;)

Hehe.. Takk! det visste jeg faktisk ikke om.. har lært windows på microsoft måten jeg :p

Skrevet
Hehe.. Takk! det visste jeg faktisk ikke om.. har lært windows på microsoft måten jeg :p

Hehe.. bare hyggelig. Man lærer noe hver dag :)

Skrevet (endret)

jepp.. hvis man ta MS utdannelser så lærer man bare de tunghvindte veiene.. det er plagsomt.

Edit: litt off topic vel :p

Endret av dim3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...