Gå til innhold

Hva for en Race og class skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hår nå spilt som Human Paladin og NE Rogue i beta. Likte Paladin bedre enn Rogue, sikkert pga jeg synes han var lettere å spille med. Vet liksom ikke helt hva jeg skal være i full versjon. Jeg får ikke spilt så alt for mye pga jobb og kjæreste så jeg velger å kun ha en spiller om gangen.

Lurte på om noen hadde noen "tips" til meg om race og class jeg kan velge :blush: . Jeg er ikke akkuratt en erfaren Mmorpg spiller, så en spiller med ikke alt for mye dill dall hadde vært suverent, og jeg lener mest mot Gnome Warlock\Mage akkuratt nå, pga de er små og kule..........og at jeg fikk grisebank av en ingame....

Jeg vil gjerne at characteren min skal kunne heale og ha et par solide angrep!

takk for alle svar :w00t:

Endret av Kyppre
Videoannonse
Annonse

Sant det som CobraM sier.

Vær horde. Alliance pleier å outnumbere horde på de aller fleste serverne. Av de som spiller horde, er 50 % av spillerne Undead (grunnet Will of the Forsaken). Resten er Tauren Shaman. Noe få folk velger, er Troll. Priests er også meget wanted på horde-sida. Hos alliance vil mange ha paladins grunnet god armor, gode buffs og gode auraer.

Jeg vil anta de fleste som spiller horde er shamans, tett etterfulgt av rogue.

Kan en elementalist også være monk/priest.

Det jeg er ute etter er fire spells og healing.

Kan også denne personen fly på et slikt dyr?

Eller må man være rouge for å fly?

maner man fram dyret sitt?

fanger man et?

må man forlate det når man skal gå?

kan det stige i lvl`s?

Er det horde og alliance som er de to hovedsidene i WoW?

Endret av genesis
Kan en elementalist også være monk/priest.

Det jeg er ute etter er fire spells og healing.

Kan også denne personen fly på et slikt dyr?

Eller må man være rouge for å fly?

maner man fram dyret sitt?

fanger man et?

må man forlate det når man skal gå?

kan det stige i lvl`s?

Er det horde og alliance som er de to hovedsidene i WoW?

uhm... Tror det er best du surfer litt rundt på denne siden her, jeg.

www.worldofwarcraft.com

Og les spesielt godt Basics (alt)

IKKE velg klasse/rase fordi du ble slått av den rasen/klassen.

Alle Klasser kan slå en annen hvis du er smart og utnytter svakheter og fordeler.

en gnome mage er nok den beste magen pga veldig høy intelligence som er crit sjanse for spells og mana pool.

Jeg personlig skal gå Paladin , men det er veldig mye pga jeg har alltid likt paladins i spill.

Hvis du ikke har så mye tid til å spille så vil jeg anbefalle en Hunter. Dem kommer seg forholdsvis raskere opp i levler enn andre så du ikke kommer til å ligge så altfor langt bak vennene dine f.eks.

Ett tips.. velg rase på grunnlag av hvor tøfft du synes det ser ut!

kan nesten garantere at undeads hadde droppet 50% i antall hvis folk gjorde det...:p Troll og Orcs hadde økt enormt, tauren hadde økt blandt dem som liker /dance emotes...Tauren danser konge! :p

Jeg velger UD rogue fordi jeg syns det ser kult ut, vurderte orc rogue men syns ikke de passer på en måte.

WotF er bare en bonus, uansett så er berserking også en veldig brarace ability. Har spilt med Troll Rogue mye i beta'n (den jeg har spilt mest med) og gidder ikke å gjøre de samme questene igjen.

Ett tips.. velg rase på grunnlag av hvor tøfft du synes det ser ut!

kan nesten garantere at undeads hadde droppet 50% i antall hvis folk gjorde det...:p Troll og Orcs hadde økt enormt, tauren hadde økt blandt dem som liker /dance emotes...Tauren danser konge! :p

Det er vel smak og behag. Syns Undead er tøffere og ser bedre ut enn Orc og spesielt troll. Men Tauren er nok dei råeste ja =)

Er bare 8 klasser da blib :p

Og 8 raser, så du kan nok lage minst 20 karakterer.

Hmm, ja.. Så for å prøve f.eks. Warrior ordentlig må jeg prøve Tauren Warrior, Orc, Undead, Troll, NE, Human, Gnome og Dwarf?

Holder jo å lvl'e opp 9 characters. Da får du prøvd mange raser og alle startstedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...