Windoge Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Kom over denne linken: www.lordhassan.net/idolpsycho.wmv Litt stor, men egentlig er den ganske morsom. Er det andre her som har liggnende klipp fra årets Idol?
Cowheigen Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 øøøh.. litt sånn på "ville veier"? noen burde skjermes mot seg selv...
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det som er trist er at hun faktisk er sånn. :!: :!: :!:
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 har en film om de 5 værste idola fra usa, men siden de har satt ned grensa på filer i innlegg såpass mye så kan jeg nok ikke dele den med dere......
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg mener oppriktig og ærlig at jeg synger bedre enn henne. OG; den siste konserten var jeg herlig! Endret 7. februar 2005 av Bandidos Pelle
flodhest Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Hehe, laster ned nå. Etter kommentarene å dømme er dette en kvalitetsfilm.
MemorY Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 har en film om de 5 værste idola fra usa, men siden de har satt ned grensa på filer i innlegg såpass mye så kan jeg nok ikke dele den med dere...... Finnes jo steder på netten man kan laste opp alt fra 2 mb til et par hundre da. men men ... Finner ikke ord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå