Kultom Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 han "VEIT" det vettu...gut feeling.. Jepp, og man kan kanskje se på det kartet som noe de helt i begynnelsen tenkte at Verdenen skulle bli, når man var ferdig med hele spillet, altså Expansioner og alt mulig gøy man kan legge til et spill. kanskje bare en enorm patch. Jeg gleder meg til å spille i Level 60+++ ommerådet Northrend hvertfall, og de øyene der nede i sær og.
Sir Zu Zwat Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det kommer senere Det vet du ikke. Joa. Hva med litt argumentasjon? Hva er argumentasjon?
gjersvoll Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det har ikkje stått noe som helst på blizzard sine sider om at det vil komme med ein expansion. Det dere skriver om at det vil komme ein expansion er bare våte drømmer og rykter som dere sitter å finner på. Det blir bare latterlig å spre sånne rykter.
OscarWoHA Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det kommer senere Det vet du ikke. Joa. Du VET det ikke. Men sannsynligheten er der, ja.
djorgen Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Selvfølgelig kommer det expansion-packs. Gjør det alltid. Men akkurat HVA disse vil inneholde gjenstår å se...
royale Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 har hørt at man kan bli blademaster etter lvl 60, er det sant ?
MrLee Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 nei, iallefall ikke foreløpig. Blizzard har snakket om å implementere såkallte hero klasser i fremtiden ja, men ingenting er fastsatt enda.
Mandarb Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 leser du warcraft historia finner du ut hva maelestormen er..men for de som ikke gidder det så var der den første "well of eternity" var og maelestormen er følgene av at wellen ble ødelagt av the burning legion osv..viss jeg husker riktig?
MrLee Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 du husket riktig, men den første well of eternity be ødelagt av Malfurion Stormrage og Tyrande Whisperwind, fordi det var magien High elves brukte, som kom fra Well of eternity, som tilkalte The burning legion..så for å bli kvitt demonene, ødela de den. Well'en imploderte og ødela det store kontinentet (da kalt Kalimdor), og etterla seg deler av kontinentet (northrend, kalimdor og Lordaeron/Khaz modan/azeroth) samt den store malstrømmen i midten
haarod Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det er ganske stor forskjell på det kartet der i forhold til det som er i WoW. Men grunnformene er de samme, men hvis du ser på khaz modan og lordaeron og sånn ser du forskjell. Echo Isles er heller ikke der..
royale Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 (endret) Det er så mange steder å utforske i WoW. Dette gjør spillet så kult. Endret 7. februar 2005 av ewok
MrLee Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 jepp, det er så mange steder jeg har tenkt meg i hodet, som det er dødskuult å se visualisert av blizzard :=)
Toffen80 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det har ikkje stått noe som helst på blizzard sine sider om at det vil komme med ein expansion. Det dere skriver om at det vil komme ein expansion er bare våte drømmer og rykter som dere sitter å finner på. Det blir bare latterlig å spre sånne rykter. Med unntak av Warcraft 1 så har vel blizzard utgitt xpansions til alle sine spill. Så kommer de også til å gjøre til WoW, ikke vær så pessimist a
MrLee Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) tja, jeg sitter her med pre-order kittet, så det får du tenke ut selv ' (hvordan det? ) Endret 7. februar 2005 av MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå