eNix Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Hallo til alle derre har nå sat op et psp media side hvor du kan finne fra psp encodere, save filer, psp filmer ferdig codet mp4 format og masse mer. Det beste er at det er helt gratis. SIden kan du finne her http://83.227.110.84
Artistic.Hipster Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Siden funker ikke Men de som vil ha filmer kan sjekke ut min nye PSP side
thomassit0 Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 kommer ikke inn jeg heller. post her når den er oppe igjen da
FJERNET111 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Siden funker ikke Men de som vil ha filmer kan sjekke ut min nye PSP side Skift skriftfargen ellers så er jo siden relativt ubrukelig... Veldig irriterende å lese svart på grått.
Artistic.Hipster Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Siden funker ikke Men de som vil ha filmer kan sjekke ut min nye PSP side Skift skriftfargen ellers så er jo siden relativt ubrukelig... Veldig irriterende å lese svart på grått. Skal faktisk droppe hele designet(har allerede designet et nytt, mangler bare koding, regner med at den nye siden er oppe iløpet av uken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå