Gå til innhold

Hvor finner jeg krigs spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker krigs spill, hvor man er på battlefields eller i bygninger og går rundt og kriger med forskjellige våpen.

Er det noen som vet hvor jeg finner slike gratis spill noe sted, eller billige kjøpe spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har da x antal 2.verdskrig spel. f.eks Call of Duty, Medal of Honor serien. du kan nok finne desse relativt billig.

hidden and dangerous 1 er gratis (som tidlegare nevnt) og H&D2 trur eg og du kan få kjøpt billig.

du har og spel som operation flashpoint som ikkje koster så mykje.

Skrevet

Hvor finner jeg Return to castle wolfenstein?

Vet du det Nobrains?

Jeg har ikke spilt på data før, så kanskje det er greit å bynne med gratis spillene da, sånn for å komme igang.

Hva mener man med online spille eller singel player?

Jeg hadde tenkt å laste ned noen spill jeg kunne ha på den bærbare pc'n min og spille for meg selv, sånn at jeg har spillet på maskina mi.

Skrevet

Har du en link til hvor jeg finner hidden and dangerous 1, ttt?

Eller hvordan går jeg fram for å finne det?

Skrevet
Har du en link til hvor jeg finner hidden and dangerous 1, ttt?

http://www.gamershell.com/download_3644.shtml

Return to castle wolfenstein er vel ikkje gratis. vist ikkje det er Enemy Territory du tenker på.

Enemy Territory er uansett mp, så det var så som eg forsto det ikkje aktuelt. men du kan laste det ned her vist du vil: http://www.gamershell.com/download_2354.shtml

Hva mener man med online spille eller singel player?

online spel er spel som du speler via internett mot andre mennesker.

singel player er når du speler aleine mot datamaskinen.

du kan og ta ein tur innom denne sida, der vil du finne mange demoer, og enkelte gratis fullversjoner av spel: http://www.gamershell.com/download_demo.shtml

Skrevet

Det her var jo kjempe bra. Takk for det

Da har jeg noe å komme igang med, nå har jeg begynt nedlastningen.

Men skal det ta 6 timer å laste ned ett spill, eller har jeg treg maskin når det gjelder nedlastning.

Transfer rate 29,4 KB/sek sier ikke meg så mye egentli.

Skrevet

nedlastingstida kjem an på fleire ting.

kor rask internett tilkobling har du?

det kan og være stor trafikk på serveren der du laster ned, eller så kan det rett og slett være ein treig server (evt. ein som er langt vekke frå der du bor, er best å velge ein europeisk server)

det er og relativt store filer du laster ned, så det er naturleg at det vil ta litt tid.

når det gjelder transerfer raten, så vil det sei kor fort du laster ned. 29,4 KB/sek vil sei at du laster ned ca 0,029 MB per sekund.

Skrevet

En transfer rate på 29,4 KB/sek tilsier at du vil bruke 3.3 sekunder per 100KB som igjen blir til 33 sekunder på 1MB. Hvis da spillet er på 650MB så tar det ca 6 timer, noe som tyder på at du ikke sitter på verdens raskeste internettlinje.

Skrevet (endret)

Krigsspill? Joint Operations med tilleggspakken Escalation..

Eventuelt vent på Battlefield 2 om du ikke har tid og råd til begge spillene.

Edit: Skrivefeil

Endret av Cluster1
Skrevet
Er det snakk om online-spill eller singleplayer?

America's Army er iallfall et gratis onlinespill.

Tror Hidden and dangerous er kommet i gratisverson...

Dritbra spill!

Spilte det mye før! Flott!

Skrevet (endret)

Hvet ikke om flere gratis enn de som er nemt men eg har sett IGI2 til 49kr noen steder. 69kr på CDON.com IGI 2 har den beste multiplayer delen eg noen gang har prøvd (Med den nyeste patcen). :thumbup:

Operation flashpoint får du til 129 kr. Dette spillet er et realistisk krigs spill. Etter min mening svært vanskl.. eh utfordrende. Realistisk slagmark med infanteri, tanks og helikoptere.

Edit: Begge er "gamle" men har fult brukbar grafikk

Endret av GulliveR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...