Gå til innhold

PvP'ing, Blizzard må få gjort noe snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper virkelig Blizzard implementerer et PvP system, enten om det er rewards eller honour. Kan bli litt kjedelig å drepe fiender uten å få noe igjen for det, eneste man får er skade på våpnene sine og/eller bruker opp skudd o.l.

Så jeg håper de fikser det straks, blir jo selvfølgelig bra med Battlegrounds, men gleder meg egentlig ikke så veldig til det. "Tilfeldig" PvP'ing og raids er jo det som er morsomst da man kan overraske motstanderne helt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg helt utrolig til battllegrounds! :w00t: Jeg tror neppe det blir så lenge til Blizzard får inn "honor" systemet. Det hadde vært kult om du fikk exp av å drepe en player fra motstanderen sitt lag også. Har det vært snakk om noe sånt?

Skrevet

Det har vært snakk om exp. ja, men det som blir probleme da er at fienden camper ved liket ditt og dreper deg igjen med en gang du resurrecter. Det ville vell ikke vært særlig gøy, eller hva? =)

Skrevet

Ja dette kunne lett bli irriterende... :hmm: Får du exp I battlegrounds da? Her blir det mye vanskeligere å body campe ettersom spillere fra ditt lag hele tiden er i området.

Får man exp hvis laget ditt vinner i battlegrounds? Det hadde vært utrolig kult! :thumbup:

Skrevet
Ja dette kunne lett bli irriterende... :hmm: Får du exp I battlegrounds da? Her blir det mye vanskeligere å body campe ettersom spillere fra ditt lag hele tiden er i området.

Får man exp hvis laget ditt vinner i battlegrounds? Det hadde vært utrolig kult! :thumbup:

Les Part 1 og Part 2 her. Dette lover utrolig bra :D

Skrevet
Det har vært snakk om exp. ja, men det som blir probleme da er at fienden camper ved liket ditt og dreper deg igjen med en gang du resurrecter. Det ville vell ikke vært særlig gøy, eller hva? =)

de kunne hatt en sånn at man ikke fikk xp før etter 30 sek etter at han restructa eller noe ;)

Skrevet

Er det ikke sånn at man får Honored kill og dishonored kill vis man dreper noen i en pvp kamp eller noe? står værtfall Honored kills og dishonored kills i spiller vis man trykker på C.

Men uansett husk det er forsatt beta/start fase og det er nok masse bra som vil bli lagt til ettervært, er bare å ha tolmodighet :)

Skrevet
Er det ikke sånn at man får Honored kill og dishonored kill vis man dreper noen i en pvp kamp eller noe? står værtfall Honored kills og dishonored kills i spiller vis man trykker på C.

Men uansett husk det er forsatt beta/start fase og det er nok masse bra som vil bli lagt til ettervært, er bare å ha tolmodighet :)

Jeg tror jeg har lest at de ikke skal ha "dishonored" kills, men bare honored. Grunnen til dette er hvis en level 25 kommer bort til en level 45 og begynner å slå, kan ikke level 45 playeren stoppe ham uten å få dihonored kill. På denne måten kunne "low level" folk fort begynnt å utnytte dette. :hmm:

Skrevet

Har ikke tenkt på denne måten Gainwardrobe.. Honoured kills derimot er fint. Håper da at man får forskjellige belønninger for å drepe mange motstandere.

Toxicman, angående det du sier med at det er bare start/beta fase så er jo det sant, men i US har retail vært ute siden slutten av november. Har fortsatt ikke skjedd noe der, derfor jeg begynner å bli litt bekymret..

Skrevet

Jeg tror jeg har lest at de ikke skal ha "dishonored" kills, men bare honored. Grunnen til dette er hvis en level 25 kommer bort til en level 45 og begynner å slå, kan ikke level 45 playeren stoppe ham uten å få dihonored kill. På denne måten kunne "low level" folk fort begynnt å utnytte dette. :hmm:

Er jo lett å lage det slik at his han lvl 25 fyrn angriper FØRST, kan level 45 fyrn lett ta igjen uten å måtte frykte konsekvensene(som da er dishonor).

Skrevet
står værtfall Honored kills og dishonored kills i spiller vis man trykker på C.

Dette står ikke hos meg... Finner ihvertfall ikke hvor du hevder det skal stå, hva med et screenshot, eller en bedre forklaring?

Skrevet

Er jo lett å lage det slik at his han lvl 25 fyrn angriper FØRST, kan level 45 fyrn lett ta igjen uten å måtte frykte konsekvensene(som da er dishonor).

Det vet jeg, men allikevel syns jeg å huske at Blizz skulle fjerne dishonor, men dette kan selfølgelig også være feil. :thumbup:

Skrevet

Skulle vært sånn at om en med low level angriper en highlevel skal den kunne beskytte seg, men om den med høy level angriper først får den dishonor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...