Gainwardseifer Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hei, som topic sier, leiter jeg etter et Ninja spill, for Konsoll, eller for PC, (Xbox - Pc) Jeg har Ninja gaiden. Og, er det noen Online Ninja/samurai Spill, som ikke er FFIX? Takker:)
Passasjer Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva med Shinobi eller Tenchu: Wrath of heaven?
Gainwardseifer Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Hva med Shinobi eller Tenchu: Wrath of heaven? Shinobi er jo ikke for Xbox? er det? Og, tenchu, klarer ikke å finne det
Bytex Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det siste ordentlige ninjaspillet jeg kommer på er The Last ninja-spillene på C64. Action/adventurespill med utrolig bra og stemningsfull japansk-inspirert musikk, veldig 80-talls. Også svært bra grafikk for tiden (sist på 80-tallet). Ninjaer er vel litt "ut" nå for tiden..få spill og ikke minst INGEN filmer. På 80-tallet kom det 20 ninjafilmer i året. Og jeg tror jeg har sett de fleste. Vokste opp med en pappa som var Martial Arts-freak, og hadde sin egen karateklubb (Shotokan-stil) i mange mange år. Endret 5. februar 2005 av Bitex
razh0r Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Du skulle hatt en gamecube! Da har det eneste riktige vært: Naruto Gekitou Ninja Taisen 3. Det ligner på Tekken, bare at det er 100 ganger bedre.
Gainwardseifer Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Du skulle hatt en gamecube! Da har det eneste riktige vært: Naruto Gekitou Ninja Taisen 3. Det ligner på Tekken, bare at det er 100 ganger bedre. Digger naruto, men det kommer åsså et Naruto Spill for Xbox har jeg hørt, skal være slossing det å
Solid Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hva med Shinobi eller Tenchu: Wrath of heaven? Sier jeg og.
Balle Klorin Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Genma Onimusha Er vist en "remake" av ps2 spillet hvis du har testet det.
Gainwardseifer Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 har prøvd å se etter det, men kanke finne det noen steder:(
sixx Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Prince of persia sands of time er vel ikke noe ninja spill, men det har hvertfall utrolig kule kampscener når du spiller
Skurupu Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 Jeg hadde det mye moro med Tenchu da det kom ut. Jeg har aldri prøvd oppfølgerne, men det finnes sikkert noe underholdning i de også. Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå