a_sondre Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Lurer på hvor jeg finner bitsettinger til nec 3500 dvd brenner. Min dvd nekter å spille både dvd +r og -r plater.
OC-Freak Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Bitsetting firmware til NEC finner du her: http://www.micheldeboer.nl/firmware/ OBS! på at bruk av slik firmware bryter garantien.
howzer Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Støtter NEC 3520A bitsetting uten uoffisiell firmware? Eller er det ikke nødvendig med bitsetting hvis man bruker DVD-R og brenner f.eks. en DVD til bruk i DVD-spiller?
Wipeout Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Støtter NEC 3520A bitsetting uten uoffisiell firmware? Eller er det ikke nødvendig med bitsetting hvis man bruker DVD-R og brenner f.eks. en DVD til bruk i DVD-spiller? NEC støtter ikke bitsetting ved original firmware, og så vidt jeg husker så kan man kun bruke bitsetting på dvd+r plater
howzer Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 (endret) Og bitsetting er nødvendig for å brenne filmer på DVD og se på vanlig DVD-spiller? Endret 30. mai 2005 av hkm
Antihero Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Støtter NEC 3520A bitsetting uten uoffisiell firmware? Eller er det ikke nødvendig med bitsetting hvis man bruker DVD-R og brenner f.eks. en DVD til bruk i DVD-spiller? NEC støtter ikke bitsetting ved original firmware, og så vidt jeg husker så kan man kun bruke bitsetting på dvd+r plater du kan bruke det på dvd+rw også bitsetting gjør platen kompatibel med gamle spillere ved å lure den til å tro at det er en dvd-rom og ikke en vanlig brent dvd+r/rw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå