Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PSP er en PSP! Er vel ingen måter å gjør den personlig på (som f.eks. bytte deksel) Så hva er da poenget med å poste mange identiske bilder?

Skrevet
så er det enklere å se forskjell fra andre sine psp er..

ja, det florerer så mange PSP'er på det norske markedet at folk kan jo ta med seg DIN PSP! :!: ..

..jeg behandler min PSP ganske bra så riper trenger jeg ikke å beskymre meg for! Bruker jo ellers AirSleeve til å ha den i under transport..

Skrevet

ohh-noo: Enig, hvorfor sette på skins, den er da så vakker fra før av:)

Lurte på en ting, vil de som kjøper japanske psp kunne linke med de som har en fra eu eller usa?

Skrevet

Nå har jeg installert GBC emulator på min v1.0 psp :tease:

Den fynker fint og det er ganske kult og se hvor mye bedre PSPen er i forhold til GameBoy Color.

Men det er skår i gleden. Jeg har problemer med å save. Noe som ikke gjør spillopplevelsen noe særlig behagelig. Så viss noen har hatt det problemet selv så er det bare å si ifra om en mulig løsning.

Skrevet

Lurer på en ting, nærmeste jeg kommer til håndholdt konsoll er min GBA SP som jeg er trofast til :love:

Så jeg lurer, kan man ta Video filmer fra datan og laste de over til PSP?

Vurderer og kjøpe èn når den kommer ut i slutten av året, men dette fører til mitt andre spørsmål, hva vil den koste i norge?

Skrevet (endret)
Lurer på en ting, nærmeste jeg kommer til håndholdt konsoll er min GBA SP som jeg er trofast til :love:

Vurderer og kjøpe èn når den kommer ut i slutten av året, men dette fører til mitt andre spørsmål, hva vil den koste i norge?

Det er fult mulig så lenge du konverter filene over til mp4 format.

Den skal vist koste mellom 2500-3000 i norge, så du taper ingenting på å kjøpe en nå :D

Endret av Caerl
Skrevet

Det er fult mulig så lenge du konverter filene over til mp4 format.

Den skal vist koste mellom 2500-3000 i norge, så du taper ingenting på å kjøpe en nå :D

2500-3000!!!!

Da kjøper jeg ikke! Da tror jeg at jeg kjøper DS istedet, ellers venter jeg til '08 med å kjøpe en PSP :p

Skrevet (endret)

Noen som har prøvd noen av de nyeste GBC emulatoren som er ute?

Jeg fant nettop en som fungerer tilnermet perfekt, med lyd, og mulighet til å save/loade spill.

Det eneste vi trenger nå er en GBA emulator! :w00t:

Edit: Leif

Endret av fargoth
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...