Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler sterkt på at du finner prisene på Ledshoppe/Chellphoneshop her i Norge. Prisene er svært gode, produktene ok, dollarkursen lav og gratis frakt. Handlet begge plassene flere ganger og betalt med Visa.

 

Gi gjerne tilbakemelding her hvis du kjøper noen av de batteriene (+ eventuelt annet stasj) da jeg har tenkt å gjøre det samme selv når jeg får skaffet meg en PSP :)

 

Jepp, vet at Norge og Japan har samme sone med så ikke at han som spurte sa at han skulle importere spesifikt fra Japan.

8839451[/snapback]

 

Godt å høre, bestilte 2 stk baterier nå jeg, betalte med paypal gikk bra dette. Skal gi fra meg beskjed når jeg får bateriene i posten.

 

En siste ting jeg lurer på er om noen vet om et bra programm som kan konvertere videofiler til UMD format?

8840208[/snapback]

 

http://www.ledshoppe.com/Product/ts/TS2009.htm

 

Slike du kjøpte?

Lenke til kommentar
Okay, takk for guide. Har forresten alle de tre "forskjellene" du nevner på min SE-B. :shrug:

8854322[/snapback]

Hvis du vil slippe å nedgradere til 1.5 igjen, så kan du bruke en annen install av 3.40 OE-A, som er en oppgradering.

 

Ta en titt på dette: (Kommer originalt fra en side som jeg ikke tør linke til)

 

Upgrade from SE or OE Full Install:

Rapidshare Mirror

Sendspace Mirror

 

 

Dette skal være den fila. Jeg har ikke sett eller testet dette selv, så jeg anbefaler at du tar en titt i readme'n slik at du forsikrer deg mot unødvendige problemer! :)

Lenke til kommentar
Finnes det noen form for USB adaptere som gir trådløst nett via PC`en eller?

8871775[/snapback]

 

Tar jeg ikke helt feil, støtter vel de trådløse kortene via USB også deling av nett?? Men det er jo å anbefale å kjøpe ett skikkelig nettverkskort. Da får du bedre rekkevidde også.

Lenke til kommentar

Gode forslag! :) Det er nok fullt mulig å dele internett via trådløse usb dongler også... Har selv drivi en del med deling av internett over kabel, og det blir jo det samme - bare trådløst..

 

Men, nå er det slik at det må gå innom en router tror jeg, for at PSP'n skal bli glad...

Men, idag koster ikke en pakke med en router og en trådløs usb dongel mye da! 500kr?

Lenke til kommentar
Oh.. Prøv dette på en maskin med nettverkskort først, deretter kan du kjøpe selv om ønskelig. Gå inn på nettverkskort og høyreklikk det aktive trådløse kortet (som du er på nett på) og se om du kan "dele denne koplingen".

8871946[/snapback]

Hvis han ikke har trådløst nett, er det vel ikke sikkert han har trådløst nettverkskort?

Lenke til kommentar
Gode forslag! :) Det er nok fullt mulig å dele internett via trådløse usb dongler også... Har selv drivi en del med deling av internett over kabel, og det blir jo det samme - bare trådløst..

 

Men, nå er det slik at det må gå innom en router tror jeg, for at PSP'n skal bli glad...

Men, idag koster ikke en pakke med en router og en trådløs usb dongel mye da! 500kr?

8872012[/snapback]

Ikke at jeg har prøvd å spille spill via ad hoc, men under deling av bilder og spill, setter PSPen opp ett ad hoc nett, noe som betyr at PSPen i alle fall støtter ad hoc. Så jeg tror ikke du skal avskrive ideen helt enda!

Lenke til kommentar
Fikk PSP`en min i posten i dag og kjempefornøyd, men lurer på hvordan jeg kan få den på nettet når jeg ikke har et trådløst nettverk? Finnes det noen form for USB adaptere som gir trådløst nett via PC`en eller?

8871775[/snapback]

 

http://www.ledshoppe.com/Product/ts/TS3016.htm

8872981[/snapback]

 

Se her ja, takker mate :thumbup:

 

Til krisdt jeg har ikke trådløst nettverk hjemme, men har laptopen med trådløst nettvekskort. Siden jeg har brukt mye tid for ca 3 år siden å legge kablene fint og ryddigt ser jeg ingen grunn til å bytte over til et trådløst nettverk. Jeg er av den typen som er veldig skeptisk til trådløse nettverk ang sikkerhet da de aldri er sikre.

Lenke til kommentar
Jeg er av den typen som er veldig skeptisk til trådløse nettverk ang sikkerhet da de aldri er sikre.

8873195[/snapback]

Det har du helt rett i. Trådløse nett er ofte dårlige på sikkerhet, stabilitet og hastighet. I alle fall hvis du bruker rutere som følger med ADSL abonemanger. Har et VIRKELIG stort problem med NGT, som har endt med at jeg har tre rutere :(. Men den historien får vi ta en annen gang for å ikke komme helt off topic.

 

Tviler på at du faktisk trenger det USB-nettverkskortet Ninjahamster skrev. Siden så vel ikke helt seriøs ut heller?

Lenke til kommentar
Kommer nok til å bestille den USB pinnen som Ninjahamster linket til. Har bestilt 2 stk PSP baterier fra Ledshoppe og disse er på vei i posten.

8874991[/snapback]

 

Hadde vært fint om du kunne fortelle oss hvordan de batteriene er. Og hvor lang levetid de har før det må lades op nytt.

 

Anbefaller deg heller å kjøpe en trådløs router, siden det har bedre sikkerhet, og sikkert god investering i framtiden om du skal ha en bærbar, eller flere linjer på internetten din.

Lenke til kommentar

Eller eventuelt begge deler siden du sjelden tar med deg en trådløs router på reise sammen med laptoppen til plasser hvor det f.eks. kun er trådbunden internett. Da kobler du internett til laptoppen og da videre fra laptoppen trådløst til PSPen ved hjelp av denne USB-dingsen.

 

Har også bestilt batteri og veske til PSPen fra Ledshoppe. Begynner med ett batteri så får jeg testet det ut. Er jo uansett gratis frakt så bryr meg ikke om jeg må bestille flere ganger :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...