Gå til innhold

Half life source, BARE DRITT!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det noe av poenget? Beholde det gamle, men med HL2 enginen ??

Jeg synes fortsatt hl1 multiplayer er et kongespill, og det at de fortsetter denne vinneren på HL2 ser jeg absolutt ikke noe galt med.

Hadde vært morro med noen nye maps med nye våpen, men også beholde de gamle, med de gamle våpnene på.

Skrevet

Det er ikke så mye som er forandret i HL source nei, men det var heller ikke meningen..

det som er nytt i HL source er at det er enkelte ting som er hentet fra source motoren.

f.eks vannet, det er dynamic i menneskene og monsterne, og skyggene er oppgradert.

En annen ting som er forandret er at det ikke lengere er et bilde som er bakgrunnen når man befinner seg utendørs. I stedet er det "ordentlige" fjell.

En siste ting er at det er refleksjoner på gulvene og veggene.

Altså ikke så mye nytt, men det er gøy å spille gode gammle HL=)

Men, hvis du vil spille igjennom HL med HL2 grafikk så tror jeg du kan det snart.

Har hørt om et mod team som holder på å lage hele HL i ordentlig source versjon!

Gleder meg :D

Skrevet

Noen som vet hvordan det ligger an med Black Mesa source. Venter som en unge. Har en kammerat som likte HL2 men ikke enern som gleder seg til å spille HL1 med HL2 fysikk og grafikk. Så viss noen vet noe så er det bare å komme med det. :w00t:

Skrevet
Er ikke det noe av poenget? Beholde det gamle, men med HL2 enginen ??

Det er jo nettop det! Den ENESTE grafiske forberingen man får i HL:S, er VANNET!

Jeg betaler faen meg ikke mange hundre kroner ekstra for et spill som jeg ellers kan få for 100kr overalt ellers! Når jeg kjøper spill, er det ikke fordi vann-grafikken er bra... :roll:

Er enig med trådstarter: Valve må jo være komplett idiot! For noe møkk! :mad:

Skrevet

Har ikke prøvd Half-Life Source, men har sett bilder, og synes det var ekstremt dårlig. Jeg trodde det skulle bli med ekte HL2 grafikk, men nei da. Og Vrengtpolvott: Er det egentlig lovlig det dere driver med? Hvis dere lager hele HL1 som det var, vil jo de som bare har HL2 få begge spillene, ergo tapte penger til Valve. Ikke mye, men det er da noe. Sikker på at det er lov?

Skrevet

Er nesten 100% sikre på at det er i orden, ettersom vi sendte mail til dem for veldig lenge siden angående det, og de svarte aldri på den, så vi regner med at det er greit.

Og Gabe Newell har også sagt i et intervju at en community remake av HL1 er uungåelig. Så vi er som sagt bortimot 100% sikre på at det er helt lovlig og i orden med Valve.

Skrevet

Hadde du lest litt rundt først så hadde du raskt funnet ut at hele HL1 bare var en gimmick. :shrug:

Var selv også lystren på en oppgradert HL1 utgave men fant heldigvis ut at det bare var noe tull hele greia før jeg kastet bort penger på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...