Gå til innhold

Antivirus Program - hvilket er best?

Narvis

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har forresten NOD 32 Liveupdate og Auto-Protect, slik som Norton Antivirus?

Ja til begge.

Men det er ikke freeware. Men 350,- i året er ikke mye for et glimrende program.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NOD kan jeg ikke klassifisere som glimrende - det har altfor store svakheter på noen områder etter min mening.

Hvilke svakheter da?

Skrevet (endret)

Anbefaler Avast free edition.

Bruker det selv og er kjempefornøyd med det.

Du registerer programmet.(er gratis) og du registerer det på nytt etter 12måneder (gratis)

Bruker veldig lite ressurser. Du merker ikke at det kjører i bakgrunnen:-)

Den har en funksjon som jeg ikke har sett i andre antivirus program og det er hvis et virus oppdages og ikke kan fjernes pga at filen som er infisert er i bruk så kan mann gå inn i programmet klikke på schedule boot-time scan, maskinen restarter går litt også starter avast programmet i dos og søke igjennom hele harddisken etter infisert fil så kan mann utføre "clean" eller "delete" på filen.

Veldig greit Antivirus program.

Nærmere informasjon finner du her

Endret av Scortech
Skrevet

Trend Micro Pc-chillin Internet security 2005. Glimmrende :)

Har testa alt som er på markedet nå, og dette er den jeg er mest fornøyd med og liker best.

Skrevet (endret)

hva med kun firewall og ingen antivirus?

anbefaller forøvrig IKKE AVG Antivirus da dette programmet må reinstalleres dersom man ikke har vært på nett en uke eller 2, elendig opplegg. (har kjørt det på 3 pcer, nå bruker jeg kun firewall)

Endret av modellmakt
Skrevet
anbefaller forøvrig IKKE AVG Antivirus da dette programmet må reinstalleres dersom man ikke har vært på nett en uke eller 2, elendig opplegg. (har kjørt det på 3 pcer, nå bruker jeg kun firewall)

Tror det er noe galt med maskinen din, ikke AVG Antivirus... Her fungerer alt helt perfekt, uansett hvor lange den har vært uten internett.

Skrevet

Hei!

Hva med Norton Internet security 2005?

Det har jeg og er veldig fornøyd. Har en Intel Celeron 2.0 Ghz (400 Mhz FSB) og 512 MB DDR ram. Tror dere at dataen min kommer til å gå raskere hvis jeg går over til å bruke NOD32?

Jeg stoler egentlig mest på Norton, da de sikkert er størst... :yes:

Hilsen Daniel aka. _Adler_

Skrevet
Hei!

Hva med Norton Internet security 2005?

Det har jeg og er veldig fornøyd. Har en Intel Celeron 2.0 Ghz (400 Mhz FSB) og 512 MB DDR ram. Tror dere at dataen min kommer til å gå raskere hvis jeg går over til å bruke NOD32?

Jeg stoler egentlig mest på Norton, da de sikkert er størst... :yes:

Hilsen Daniel aka. _Adler_

Er overbevist om at maskinen din kommer til å gå en del raskere hvis du bytter til NOD32. Det gjort i hvertfall min. Merker stor forskjell før og etter Norton. Laste ned gratis prøveversjon fra www.nod32.com

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har brukt Avast i et år nå, ikke vært plaget med virus i det hele tatt. Brukte først Norton antivirus i en mnd før jeg bytta, og med en gang jeg installerte Avast fant det fire virus. Anbefales på det sterkeste, iom at det er gratis :)

Skrevet

Jeg har prøvd forskjellige antivirusprogrammer og synes at NOD32 er best, fordi:

-Den fungerer feilfritt

-Den bruker veldig lite ressurser

-Den søker utrolig kjapt igjennom maskina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...