Gå til innhold

Komplett - Rotete under "Konto"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som skjer med Komplett sin "Konto" meny/tjeneste der det skal gå ann å se returer, bestillinger og hva man har kjøpt tidligere? Det er jo bare rot og ingenting virker. Typisk å forandre det som var der for en uke siden og fungerte fint.

(Bruker FireFox)

 

Hører rykter om at det er flere systemer som har trøbbel hos komplett... :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan,

 

Vi har for kort tid siden lansert nye kontosider med utvidet funksjonalitet mm, så vi forstår dette kan være en overgang. Årsaken er kort og greit at det skal bli lettere for dere kunder å finne historikk/søke retur mm. Tilbakemeldingene vi har fått tyder på at vi har klart nettop dette. Kjørt en del tester nå på ulike konti med søk flere år tilbake i historikk og ingen ting har feilet nå i natt.

 

Send oss gjerne en PM med kundenummer mm. så kan vi sjekke for deg. Dersom du leter etter en ordre langt tilbake som du skal søke retur på så er det en fordel om du avgrenser søket med datoer i det avanserte menyvalget.

 

Hmm, godt det ikke bare er Komplett.no som har problemer med å finne sengen i natt :cool:

Skrevet

Har en retur inne på angrefrist, men hvor på kontosidene nå finner jeg status på den? Sjekket i går kveld og fant ordren som jeg kjøpte varen på, men finner ingen sted hvor jeg kan se status på returen. Har fått mail at dere har mottat varen da. :)

 

Ikke så farlig, men bare stusset litt på at jeg ikke fant dette.

Skrevet
Heisan,

 

Vi har for kort tid siden lansert nye kontosider med utvidet funksjonalitet mm, så vi forstår dette kan være en overgang. Årsaken er kort og greit at det skal bli lettere for dere kunder å finne historikk/søke retur mm. Tilbakemeldingene vi har fått tyder på at vi har klart nettop dette. Kjørt en del tester nå på ulike konti med søk flere år tilbake i historikk og ingen ting har feilet nå i natt.

 

Send oss gjerne en PM med kundenummer mm. så kan vi sjekke for deg. Dersom du leter etter en ordre langt tilbake som du skal søke retur på så er det en fordel om du avgrenser søket med datoer i det avanserte menyvalget.

 

Hmm, godt det ikke bare er Komplett.no som har problemer med å finne sengen i natt :cool:

Finner ingen status på returer osv. Hvor har dette tatt veien?

Skrevet
Heisan,

 

Vi har for kort tid siden lansert nye kontosider med utvidet funksjonalitet mm, så vi forstår dette kan være en overgang. Årsaken er kort og greit at det skal bli lettere for dere kunder å finne historikk/søke retur mm. Tilbakemeldingene vi har fått tyder på at vi har klart nettop dette. Kjørt en del tester nå på ulike konti med søk flere år tilbake i historikk og ingen ting har feilet nå i natt.

 

Send oss gjerne en PM med kundenummer mm. så kan vi sjekke for deg. Dersom du leter etter en ordre langt tilbake som du skal søke retur på så er det en fordel om du avgrenser søket med datoer i det avanserte menyvalget.

 

Hmm, godt det ikke bare er Komplett.no som har problemer med å finne sengen i natt  :cool:

Finner ingen status på returer osv. Hvor har dette tatt veien?

 

Ja det lurer jeg også fælt på, kan ikke finne den noen sted jeg... :(

Skrevet

Enten ligger det ett sted allerede der, eller så kommer det nok. Tross alt vil alltid være noen barnesykdommer i nye systemer. Ting som mangler eller er bug'ete.

 

Men ser ut til å ikke være noe problem å returenere eller bruke angrefristen på produkter da. Er bare status på returnerte produkter som mangler. For å bruke retu eller angrefrist, gå inn å se på ordren, der finner du de to knappene.

Skrevet

Skal jo være mulig å f.eks bytte en defekt vare i noe annet lignende men det går ikke ann nå hos komplett pga datatrøbbel.

 

Blir lenge til jeg handler noe mer derfra når det skal være sånn. :(

Skrevet

Jeg har returnert noen usb kontrollere jeg ikke fikk sving på. Ikke noe problem med returen, men det måtte et par telefoner til. Ikke dårlig at ting virker selv om det er litt datatrøbbel :)

 

Litt flaut for komplett kanskje at en kontroller til 198 kr. fra Clas Ohlson funker utmerket. Komplett support gav opp og mente PIII 500 var for svakt til å kjøre kortet.

 

En ting skal sies for mitt vedkommende: Du slipper usaklige diskusjoner med Komplett. Er du ikke fornøyd - pengene tilbake. Eneste ulempe er portougifter. Men det koster som oftest å komme seg i butikken også...

Skrevet

Da må du løfte av røret og slå 33471400. Så forklarer du pent og rolig at du ønsker deg pengene tilbake. Er det feil på kortet må Komplett få en sjanse til å rette opp dette. Går ikke det krever du også at porto og ekspedisjon refunderes.

Skrevet

De kunne jo testa det nye systemet sitt før de satte det inn istedenfor det gamle som faktisk virket selv om det ikke så så veldig pent ut.

Skrevet

Mulig det, jeg savner i allefall et svar fra dem, de pleier å være svært så raske i andre tilfeller. Sjekka nettopp min kto nå, ikke noe forandringer der, nei.

Kanskje det er for mange pro Komplett her på forumet som gjør det.....

at en ikke for svar altså....

Skrevet

Heisan,

 

Beklager litt sent svar på denne, men vi måtte sjekke en del ting for å kunne gi et så riktig svar til dere som mulig :-)

 

Ved nærmere sjekk så tok vi litt feil i første innlegg :blush: og oversikten over returer har midlertidig blitt borte. I første omgang kommer denne tilbake, for så å komme med status på retursaker som er under behandling. Det som nå ble borte var ikke som noen her sier status, men kun en oversikt over dine retursaker. Når status kommer vil du kunne se når vi har motatt pakken din, når vi tester den osv. Vi håper og tror dette kommer til å bli noe dere alle setter pris på og finner brukervennlig. Regner med at dere ikke vil tilbake til returskjemaer på papir med det første......

 

Når kommer dette:

Dette kommer så snart som mulig, mer info følger....

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...