Launch Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Hva er det som skjer med Komplett sin "Konto" meny/tjeneste der det skal gå ann å se returer, bestillinger og hva man har kjøpt tidligere? Det er jo bare rot og ingenting virker. Typisk å forandre det som var der for en uke siden og fungerte fint. (Bruker FireFox) Hører rykter om at det er flere systemer som har trøbbel hos komplett...
Komplett.no Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Heisan, Vi har for kort tid siden lansert nye kontosider med utvidet funksjonalitet mm, så vi forstår dette kan være en overgang. Årsaken er kort og greit at det skal bli lettere for dere kunder å finne historikk/søke retur mm. Tilbakemeldingene vi har fått tyder på at vi har klart nettop dette. Kjørt en del tester nå på ulike konti med søk flere år tilbake i historikk og ingen ting har feilet nå i natt. Send oss gjerne en PM med kundenummer mm. så kan vi sjekke for deg. Dersom du leter etter en ordre langt tilbake som du skal søke retur på så er det en fordel om du avgrenser søket med datoer i det avanserte menyvalget. Hmm, godt det ikke bare er Komplett.no som har problemer med å finne sengen i natt
Zimon Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Har en retur inne på angrefrist, men hvor på kontosidene nå finner jeg status på den? Sjekket i går kveld og fant ordren som jeg kjøpte varen på, men finner ingen sted hvor jeg kan se status på returen. Har fått mail at dere har mottat varen da. Ikke så farlig, men bare stusset litt på at jeg ikke fant dette.
skyline Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Heisan, Vi har for kort tid siden lansert nye kontosider med utvidet funksjonalitet mm, så vi forstår dette kan være en overgang. Årsaken er kort og greit at det skal bli lettere for dere kunder å finne historikk/søke retur mm. Tilbakemeldingene vi har fått tyder på at vi har klart nettop dette. Kjørt en del tester nå på ulike konti med søk flere år tilbake i historikk og ingen ting har feilet nå i natt. Send oss gjerne en PM med kundenummer mm. så kan vi sjekke for deg. Dersom du leter etter en ordre langt tilbake som du skal søke retur på så er det en fordel om du avgrenser søket med datoer i det avanserte menyvalget. Hmm, godt det ikke bare er Komplett.no som har problemer med å finne sengen i natt Finner ingen status på returer osv. Hvor har dette tatt veien?
hwl Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Heisan, Vi har for kort tid siden lansert nye kontosider med utvidet funksjonalitet mm, så vi forstår dette kan være en overgang. Årsaken er kort og greit at det skal bli lettere for dere kunder å finne historikk/søke retur mm. Tilbakemeldingene vi har fått tyder på at vi har klart nettop dette. Kjørt en del tester nå på ulike konti med søk flere år tilbake i historikk og ingen ting har feilet nå i natt. Send oss gjerne en PM med kundenummer mm. så kan vi sjekke for deg. Dersom du leter etter en ordre langt tilbake som du skal søke retur på så er det en fordel om du avgrenser søket med datoer i det avanserte menyvalget. Hmm, godt det ikke bare er Komplett.no som har problemer med å finne sengen i natt Finner ingen status på returer osv. Hvor har dette tatt veien? Ja det lurer jeg også fælt på, kan ikke finne den noen sted jeg...
skyline Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Søren altså, dårlige greier! Er jo ett must med retur avsnitt på min konto.
Zimon Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Enten ligger det ett sted allerede der, eller så kommer det nok. Tross alt vil alltid være noen barnesykdommer i nye systemer. Ting som mangler eller er bug'ete. Men ser ut til å ikke være noe problem å returenere eller bruke angrefristen på produkter da. Er bare status på returnerte produkter som mangler. For å bruke retu eller angrefrist, gå inn å se på ordren, der finner du de to knappene.
Launch Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Skal jo være mulig å f.eks bytte en defekt vare i noe annet lignende men det går ikke ann nå hos komplett pga datatrøbbel. Blir lenge til jeg handler noe mer derfra når det skal være sånn.
aron Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg har returnert noen usb kontrollere jeg ikke fikk sving på. Ikke noe problem med returen, men det måtte et par telefoner til. Ikke dårlig at ting virker selv om det er litt datatrøbbel Litt flaut for komplett kanskje at en kontroller til 198 kr. fra Clas Ohlson funker utmerket. Komplett support gav opp og mente PIII 500 var for svakt til å kjøre kortet. En ting skal sies for mitt vedkommende: Du slipper usaklige diskusjoner med Komplett. Er du ikke fornøyd - pengene tilbake. Eneste ulempe er portougifter. Men det koster som oftest å komme seg i butikken også...
aron Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Da må du løfte av røret og slå 33471400. Så forklarer du pent og rolig at du ønsker deg pengene tilbake. Er det feil på kortet må Komplett få en sjanse til å rette opp dette. Går ikke det krever du også at porto og ekspedisjon refunderes.
Launch Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Noen som kan forklare hvordan jeg skal se hva som skjer med returen? Ser enda ikke noe retur greier der.
odd123 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Har også returnert et produkt til Komplett, jeg finner heller ikke status for retur. Merkelig.
Launch Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 De kunne jo testa det nye systemet sitt før de satte det inn istedenfor det gamle som faktisk virket selv om det ikke så så veldig pent ut.
odd123 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ble det noe avklaring på dette? Kan ikke se at Komplett har svart på de problemstillinger som har vært diskutert....
Launch Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Har vel tatt dekning i skyttergraven hehe
odd123 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Mulig det, jeg savner i allefall et svar fra dem, de pleier å være svært så raske i andre tilfeller. Sjekka nettopp min kto nå, ikke noe forandringer der, nei. Kanskje det er for mange pro Komplett her på forumet som gjør det..... at en ikke for svar altså....
OC-Freak Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Irriterende ja - finner heller ikke returordrer lenger.
Komplett.no Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Heisan, Beklager litt sent svar på denne, men vi måtte sjekke en del ting for å kunne gi et så riktig svar til dere som mulig :-) Ved nærmere sjekk så tok vi litt feil i første innlegg og oversikten over returer har midlertidig blitt borte. I første omgang kommer denne tilbake, for så å komme med status på retursaker som er under behandling. Det som nå ble borte var ikke som noen her sier status, men kun en oversikt over dine retursaker. Når status kommer vil du kunne se når vi har motatt pakken din, når vi tester den osv. Vi håper og tror dette kommer til å bli noe dere alle setter pris på og finner brukervennlig. Regner med at dere ikke vil tilbake til returskjemaer på papir med det første...... Når kommer dette: Dette kommer så snart som mulig, mer info følger.... :-)
Stig-Arne Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 skal bli spennende ja. Har selv en retur på gang nå, så får testet denne visst dere kommer med den funksjonen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå