Rampage Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Sorry kronztad, men du er for dårlig til å spille Steam funker ikke på skolen nei, det vet jeg. OG ingen download progz funker. SÅ du får fortsette å spille LAN med resten av IKT folka dine..... Prøvd å lete gjennom prosesser på oppgavebehandling? Før kjørte det noe antigame greier der. Mvh Rampage^ aKa Rey Mysterio aKa JBL Endret 4. februar 2005 av Rampage
Joe DiMaggio Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Prøver det jeg Den install fila funker jo på alle de andre PC'ene?? :S
Joe DiMaggio Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 (endret) Prøver det jeg Den install fila funker jo på alle de andre PC'ene?? :S OK! Endret 4. februar 2005 av Kronztad
Rampage Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Prøver det jeg Den install fila funker jo på alle de andre PC'ene?? :S OK! OK? Er du faktisk på skolen nå? Og fikk det til å funke Eller synes du bare det var morsomt å quote degselv?
Freqtal Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Er du faktisk på skolen nå? Og fikk det til å funke Eller synes du bare det var morsomt å quote degselv? Tror han går på/tar noe rart
Joe DiMaggio Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 (endret) Noe mystisk med meg ja Endret 4. februar 2005 av Kronztad
Freqtal Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Noe mystisk med han ja Mente deg altså Men det var bare en spøk, ikke ta det til deg
Rampage Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Noe mystisk med meg ja Dette innlegget har blitt redigert av Kronztad, 04/02/2005 : 22:14 You gotta love "edit" Hvorfor svarte du OK! på ditt eget innlegg egentlig?
FraXinuS Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Du prøver vell ikke og spille på internett med 1.6 nosteam? Den versjonen er laget for LAN-spilling uten internett, prob. er at mange ikke har Offline-Mode tilgjengelig, derfor! EDIT: Kanskje dette ikke stemmer, men det er slik jeg har fått det for meg.. Det går fint an å spille med den versjonen over internett, jeg har gjort det lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå