Gå til innhold

Jeg sliter i Hell - Diablo 2 (LOD) - Necromanser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Er nå kommet til hell 72 level. Med mine skills som er 20 i skeleton og skeleton mastery og 23 i golem mastery og 14 i firegolem så har jeg store problemer med å drepe folk i hell.. (1,2 act) De tåler rett og slett for mye. Med merc så blir det litt lettere, men fortsatt grusomt vansklig og kjedelig. Slåss kan jeg jo ikke gjøre sjøl heller.. :roll:

Noe jeg kan gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp...

Det er mange builds som funker fint helt til du kommer til Nightmare eller i ditt tilfelle Hell.

Det er ikke mye å gjøre da, annet enn å kanskje lese litt på forumene om andre folks erfaringer og ta det til etterretning. Ofte har folk gjort akkurat samme blemma som du har gjort og du slipper da å grinde nye chars bare for å finne ut at de ikke holder mål senere i spillet.

Selv har jeg en hammerdin som funker ganske bra.

Skrevet
Jepp...

Det er mange builds som funker fint helt til du kommer til Nightmare eller i ditt tilfelle Hell.

Det er ikke mye å gjøre da, annet enn å kanskje lese litt på forumene om andre folks erfaringer og ta det til etterretning. Ofte har folk gjort akkurat samme blemma som du har gjort og du slipper da å grinde nye chars bare for å finne ut at de ikke holder mål senere i spillet.

Selv har jeg en hammerdin som funker ganske bra.

hammerdin ? er litt noob når det kommer til 1337 språk i diablo 2 .. :p

Har en barbarian i level 73 ja (i hell) oppgradert fullt på mace mastery og en del på sword.. og ellers på litt av hvert.. Ble litt tull med han ja.. har 500 - 1000 damage med han nå .. det er for lite i hell..

Skrevet

Summon necro er dessverre ikke så veldig bra alene i hell nei.

Du burde titte litt på forskjellige builds folk anbefaler. Hammerdin f. eks er kanskje en av spillets villeste build pvm. En hammerdin i lvl 85 med bra utstyr dør ikke.

Windy druide er også veldig bra, Hurricane, tornade, den der element armor greia og heart of the oak, han gir også temmelig deng til det meste :yes:

Det aller viktigste er å plassere skill og statpoints riktig, de fleste putter for mye i strength og dex. Nybegynnere greier ikke å bestemme seg for en spesiell skill og sløser bort skillpoints på mye rart.

Skrevet (endret)

Hammerdin er så 1.09 imo ;) altfor lett hvis man har gode items...

Noen builds jeg er glad i i 1.10:

-Javazon (har en på lvl 85 nå, i ladder og funker fett, tar det meste aleine)

-Zealot (paladin med zeal som mainskill) (lvl 20 ladder, in-progress)

-Elemental Druid (lvl 80 non-ladder)

-Trapsin (lvl 82 non-ladder)

-Nova/Frozen Orb Sorceress (lvl 70 non-ladder, ble aldri ferdig)

Edit: Lol, også litt ontopic da:

Slett den Necromanceren, og begynn på nytt, så tar du en titt her under "1.10 PvM builds... der står det MYE nyttige tips om hvordan du skal bygge opp forskjellige characters.

Endret av Feh
Skrevet
hammerdin ? er litt noob når det kommer til 1337 språk i diablo 2 .. :p

Alle "forkortelsene" man hører om i D2 er som regel sammensatt av navnet på characteren og hvilket skill man vektlegger mest. (I mitt tilfelle en palaDIN med 20 i holy HAMMER = hammerdin)

Bowazon = Amazon med mye bow skill

Trapsin = Assassin med trap

osv osv

Eneste jeg ikke skjønner er Zealot som er paladin med zeal. (skjønner ike OT delen)

Men vet at det er noen gamle preste folk som ble kalt Zealots elns så det kommer kanskje derfra?

Skrevet
Ville satsa på og teame opp med andre, da går allt mye bedre :)

/Cyrus

Jepp, er absolutt å anbefale :p Jeg spiller bare aleine når jeg leiter etter items (pitruns, diablo, baal etc.)... Ellers, til all questing (untatt hellforge), xping o.l joiner jeg public games og gjør det sammen med andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...