Gå til innhold

Agile MSN og Nokia 6630


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker det uten problemer. Når den vil koble til så bare velger jeg "Telenor Internett", og etter noen sekunder er den logga på.

Nå kommer jeg riktig nok ikke inn akkurat nå (tenkte jeg skulle finne ut hvilken versjon jeg har), men jeg var på for et par dager siden, så jeg vet det virker.

Lenke til kommentar

hmm....Agile messenger funket perfekt på min 7610 når jeg hadde Telenor og brukte Telenor internett, men når jeg skifta til Mobyson (Netcom nettverk) så får jeg det ikke til å virke lenger.... :no: Noen som kan hjelpe meg med dette?

Eller kan det muligens væra software oppdateringer jeg trenger?

Endret av Shar9
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Prøvd å sett i internminnet eller minnekortet med en filemanager? (På min N6600 er det henholdsvis c: og e:)

Prøv først å avinstallere programmet på vanlig måte. Gå inn i c:\ der vil det sannsynligvis være en fil som heter AgileMessenger, slett denne og gå inn i c:\system\apps\ lokaliser mappen AgileMessenger og slett denne også. Gå også innom e: og sjekk etter instanser av samme programmet og slett disse. Legg inn igjen på nytt.

Dersom dette ikke fungerer går det an å installerere en annen msn f.eks implus (koster penger) starte den og deretter avinstallere den og installere AgileMessenger på nytt.

Håper dette hjelper. Det fungerte for meg ihvertfall. (Muligens pga noen delte filer som blir overskrevet eller noe slikt)

Jeg garanterer ingenting men verdt et forsøk. Ny versjon av AgileMessenger er kommet www.agilemobile.com (ta vekk historie logging på den og den går kjapt som fy)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har fått Agile Messenger til å virke med Chess ?

Jeg brukte det med NetCom og da virket det perfekt men så gikk jeg over til Chess og nå får jeg ikke til å koble til ... har prøvd utallige GPRS instillinger osv men har ikke fått det til :S

 

takker for all hjelp

MVH Jørgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...