Gå til innhold

Spørsmål om Rogue, Alliance

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dessuten gir shadowmeld en passiv bonus til hvor vanskelig det er å oppdage de i stealthed mode.

Lukter BS... hvor har du det fra?

Ville valgt gnome selv, mest pga escape artist. Rogue er ubrukelig hvis du ikke kommer innpå motstandern. Dessuten er det alt for mange NE rogues fra før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok sorry. aldri spilt NE :p merkelig at jeg aldri har hørt om det da... og har hørt mange si at shadowmeld er ubrukelig for rogues. funker det bare når du står stille da? i så fall er det jo ganske ubrukelig likevel...

Skrevet

Bare så synd at NE ikke ser bra ut.

Jeg har nå spilt Dwarf Rogue opp til level 30, og er ganske fornøyd. Som dwarf får du en del ekstra HP, noe som kommer godt med. I retail skal jeg være gnome, nettopp grunnet escape artist og faktum at de er så små. Dwarf ser veldig hissig ut som rogue, men de er litt vel kraftige etter min smak. Night Elfs er usaklig høye ut, og det ser så tåpelig ut når de slår med sverd. Jeg vil anbefale dwarf eller gnome.

Humans har i mine øyne dårlige racial treats. Perception kan være greit, men som rogue er det ikke en superfordel. Diplomacy eller hva det heter er kjekt når man kommer et stykke ut i spillet og møter nøytrale byer. Kjekt med 10 % mindre arbeid for å bli friendly. Går også raskere å bli honored også.

Skrevet
ok sorry. aldri spilt NE :p merkelig at jeg aldri har hørt om det da... og har hørt mange si at shadowmeld er ubrukelig for rogues. funker det bare når du står stille da? i så fall er det jo ganske ubrukelig likevel...

shadowmeld er vel ganske ubrukelig ja, og den bonusen det gir til rogue's stealthed mode er sikkert bare småtterier også, men jeg nevner det no allikevel.

Skrevet
Lange ører er så utrolig hot! :p

menneh.. en ting jeg lurer på ang. rogues i WoW... er det noe kompulsivt som sier at alle MÅ gå rundt med de røde tørklene?

På lav lvl, siden man ikke kan bruke et hodeplagg før på lvl 25+ eller noe?

Men vis det er folk over 30+ som bruker det så vet jeg ikke hvorfor.

Skrevet

Som horde er det ganske kult å ha den maska, en del arbeid som skal til for å få den. ALLE alliance-rogues har den, så da blir det ganske passé.

Skrevet (endret)

jobb og jobb, er vel bare for horde å dra til westfall, er kjeldent folk der over lvl 25, og det er heller ikke så befolket der, så jeg ser ikke noe problem i det, snike seg inn i westfall å drepe noen defias folk, så får du den fort, men vis du blir oppdaget så er det ikke så lett.

Edit: Men seff, det er ikke lett, men det er heller ikke så vansklig vil jeg tro.

Endret av ToxicMan
Skrevet (endret)

Jeg har netopp startet en dwarf rogue selv og digger den! :w00t: Jeg syns dwarfs passer godt til rogues, og de har et mega kult starting område. det har jo gnome og da selfølgelig siden de begynner på samme sted... :whistle:

Gå for den du synes er kulest, fordi forskjellene mellom klassene er minimale.

En nightelf rogue i level 60 vil ikke vinne oftere mot en dwarven rogue hvis begge har samme skill.

Endret av Gainwardrobe
Skrevet (endret)
okei...trodde ikke den røde bandanaen man fikk av defias gav noen bonus uansett jeg...jaja :)

Hvor er denne Defias? Vi ha rødt "nubbe"-tørkle..

EDIT: Shadowmeld funker forresten ikke når men er i stealth. Får opp at jeg er i better mode allerede når jeg prøver å bruke shadowmeld når jeg er i stealth.. har ikke prøvd andre veien da..

Endret av Odland81
Skrevet
EDIT: Shadowmeld funker forresten ikke når men er i stealth. Får opp at jeg er i better mode allerede når jeg prøver å bruke shadowmeld når jeg er i stealth.. har ikke prøvd andre veien da..

som sagt, det er en Passiv bonus... Dvs. at du får bonusen bare du er night elf og har shadowmeld. du trenger ikke bruke shadowmeld

Skrevet
Et spørsmål til.

Hva er best? Dagger og sverd eller 2 sverd ? :)

Det er det talent builden som bestemmer. Med 2 swerd får du gjort mer skade med sinister strike men mister ambush,backstabb. Helt opp til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...