Gå til innhold

Problemer med abit av8 hovedkort


Dazem

Anbefalte innlegg

Heisann. :) jeg må nesten bare sjekke om det er noen av dere som har hatt problemer å få kjørt i dual på dette hovedkortet her!???

 

Har prøvd med diverse minnebrikker. Kommer bare piping fra maskinen..

Hadde lignende problem tidligere og da ble varen sendt i retur.. Fikk ett nytt tilbake. Men denne er vistnok også defekt.. Samme problemet..

 

Bare lurer på om det er noen som vet om dette er ett stort problem på disse hovedkortene. Eller om dere muligens har løsning som kan prøves ut på hovedkortet... Vil helst ha råd fra folk som har lignende hovedkort...

 

 

Takk :)

 

 

MVH Dazem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har Infineon ram som skal vært testet ok på abit sine hjemme sider. Så dette bør fungere fint.

 

Men jeg har også da AMD 64 3000 Winchester prosessor.. kan det være at hovedkortet ikke klarer av denne prosessoren selv om det påstås at det skal klare det..

 

 

Ser også på komentarer fra brukerene i komplett sine sider så der står det da 2 komentarer om at de visnok har samme problemet.. jeg har ikke skrevet inn en eneste tilbakemelding på hovedkortet på komplett.no sine sider...

 

Jeg har iallefall prutet med komplett om å få ett annet kort tilbake. Aldri mer abit.

 

Går for msi eller epox. helst nforce brikkesettet!

Lenke til kommentar

har problemer med dette jeg osso, gick det bedre med nytt hovedkort?

Ska sende mitt tilbake også så lurer på hva jeg ska koepe i stedet.

 

Mitt AV8 nekter å fungere fint med ram'en =/

Får ikke kjoert dualchannel og får bare brukt 1 av mine 2stk 512mb corsair tWinx 3200XL! Max stabil fsb 200mhz.

 

En annen ting som er noe fryktelig irriterende er at jeg må restarte biosen NESTEN HELE TIDA! Ellers nekter den å starte.

Vis jeg bytter noen som hellst hardware og ofte når jeg bare skrur av maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...