Gå til innhold

Hva driver dere med MSI?


apwr

Anbefalte innlegg

Hvor mye ødelegger degraderingen av pipes og v.shaders?Hva med ett par benchmarks med en fullverdig og degradert versjon? :dribble:

SLI-oppsettet mitt fikk følgende resultat (alt uklokket):

 

3Dmark03: Ca 16500

3Dmark05: Ca 7300

 

Kan poste resultat med to fullverdige GT-kort senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med denne siden her:

 

http://www.techpowerup.com/?2051

 

Dette dere sier her er vel allerede kjent???

Og den er linket fra den nå 3 dager gamle nyhetsposten på hw.no;

 

Det er en ganske annen situasjon med "disse er solgt over disk i norge enn "det er noen slike i tyskland og singapore".

 

Forøvrig virker det som komplett har tull med lagerstatuser IGJEN:

 

"Ingen tilgjengelige i dag. 52 stk 2005-02-04 (Ikke på lager. Bekreftet)"

 

Gir snart opp norske webshops jeg :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått en mail fra Netshop med tilbud om å bytte til et POV kort som kommer på lager i neste uke eller vente på et MSI kort med korrekte spesifikasjoner.

 

Denne mailen kom altså uavhengig av min epost til dem og så ut til å ha gått ut til alle kunder som er berørt av dette kortet..

 

Atter en gang er jeg positivt overrasket over Netshops service :thumbup:

 

Går for et POV kort jeg også; vil nok ikke ha noe mer med MSI å gjøre med det første :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket litt rundt på MSI sitt forum, og der ryktes det vist at det kortet som alle tror er 6800GT vistnok skal kalles GTX, GT blir dette kortet som mange nå har kjøpt i den tro at det er standard GT med 16pipes og hele greie...

 

Sjekk her for detaljer

 

Om dette viser seg å bli MSI sitt offisielle svar så antar jeg at det er 3-4 spikker i kista for dem, først dette med kjøler på noen kort, så Wlan kortet som uteble, lydkortet som kun støttes av et fåtall strømforsyninger :thumbdown:

 

Jeg synes synd på norske kunder, men også veldig synd på disse stakkars butikkene som har solgt disse kortene i god tro. Ikke lett å være mellommann i en slik sak nei :cry:

Lenke til kommentar

Jeg opplever også at skjermbildet i 3D-applikasjoner blir dårlig når jeg kjører disse MSI-kortene i SLI, dvs samme bilde som en tv med dårlig signal. Noen som vet hvorfor dette skjer?

Håper at dette ikke inntreffer med mine kommenede POV 6800GT-kort.

Endret av apwr
Lenke til kommentar

er også en av de heldige som har kjøpt dette kortet.

Fy skam MSI.

 

Derimot må jeg berømme netshop, de sendte meg en mail før jeg var klar over problemet. Nå er et POV på vei til uka, og jeg trenger selfølgelig ikke å sende tilbake MSI kortet før jeg får det andre..... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...