A.J Green Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Greit du er tilgitt! stå på men spill heller 1.6, mye bedre.
GoldlaXiE Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 (endret) Greit du er tilgitt! stå på men spill heller 1.6, mye bedre. I fare for å få alle hardbarka cs nerdene på ryggen nå så slenger jeg ut min mening. Har prøvd CS 1.6 og no, og eg kan sei med handa på hjertet CS:S var mykje bedre! Endret 2. februar 2005 av Gullegutt
ZlummGlumm Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Detta er min beste, det er fra betaen. En fransk server. Jeg hadde 15-9 eller no sånt litt tidligere.... så pluttselig fikk jeg over 40 kills på et liv... Det er kanskje litt utydelig, men det står 63-10 Heia franske cs spellere..
raid2 Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 (endret) Mitt bidrag Kanskje ikke så bra, men 1. plass er bra nok for meg Edit: Glemte bilde... Endret 2. februar 2005 av raid2
TDK Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Jeg har ikke screen nå, fordi det ligger på AMD64 pc'en... Er hos fattern nå.... Statsen var ihvertfall 56-12.
A.J Green Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Greit du er tilgitt! stå på men spill heller 1.6, mye bedre. I fare for å få alle hardbarka cs nerdene på ryggen nå så slenger jeg ut min mening. Har prøvd CS 1.6 og no, og eg kan sei med handa på hjertet CS:S var mykje bedre! Jeg kan på en måte skjønne det. Men saken er slik at om du har spilt cs i alle år, blir CS:S altfor random. Man har ikke samme gode følelsen fra de eldre versjonene. Vi lar diskusjonen dø stille og rolig her, og holder oss On-Topic!
GoldlaXiE Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Greit du er tilgitt! stå på men spill heller 1.6, mye bedre. I fare for å få alle hardbarka cs nerdene på ryggen nå så slenger jeg ut min mening. Har prøvd CS 1.6 og no, og eg kan sei med handa på hjertet CS:S var mykje bedre! Jeg kan på en måte skjønne det. Men saken er slik at om du har spilt cs i alle år, blir CS:S altfor random. Man har ikke samme gode følelsen fra de eldre versjonene. Vi lar diskusjonen dø stille og rolig her, og holder oss On-Topic! Jepp, berre eit siste ord her.. Kan og skjønne det at viss du har spilt gamle cs lenge, så går du ikkje over til source. Men sidan eg spelte source fyrst, så likar eg det best! Last word said!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå