Gå til innhold

Half-Life: Rare fisker(Ål lignende)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SE på han helt til høyre, han ligner veldig på Gman, kan Gman være en tildigere forsker i Black mesa?

Nei, han har ikke noe med Black Mesa å gjøre... Og ja det er sannsynligvis Dr. Breen som er fjernet.

Har du sett rundt på Hl1?

Du ser at G-Man diskuterer med andre forskere i rom ved siden av deg, du hører ikke hva de sier, men G-Man ser ikke glad ut...

Lenke til kommentar
SE på han helt til høyre, han ligner veldig på Gman, kan Gman være en tildigere forsker i Black mesa?

Nei, han har ikke noe med Black Mesa å gjøre... Og ja det er sannsynligvis Dr. Breen som er fjernet.

Har du sett rundt på Hl1?

Du ser at G-Man diskuterer med andre forskere i rom ved siden av deg, du hører ikke hva de sier, men G-Man ser ikke glad ut...

Hva mener du med at han ikke ser glad ut? Han har jo samme forbanna maska hele tiden! :!:

Lenke til kommentar
[iC' date=02/02/2005 : 20:37]
SE på han helt til høyre, han ligner veldig på Gman, kan Gman være en tildigere forsker i Black mesa?

Nei, han har ikke noe med Black Mesa å gjøre... Og ja det er sannsynligvis Dr. Breen som er fjernet.

Har du sett rundt på Hl1?

Du ser at G-Man diskuterer med andre forskere i rom ved siden av deg, du hører ikke hva de sier, men G-Man ser ikke glad ut...

Hva mener du med at han ikke ser glad ut? Han har jo samme forbanna maska hele tiden! :!:

kroppsspråket kansje? hmm :!:

Lenke til kommentar
Har du sett rundt på Hl1?

Du ser at G-Man diskuterer med andre forskere i rom ved siden av deg, du hører ikke hva de sier, men G-Man ser ikke glad ut...

Ja, jeg har spillt HL, Oposing Force, Blue Shift og HL2. G-man dukker opp på Black Mesa den dagen Gordon Freeman kommer dit for første gang. Han kan ses på veldig mange plasser i løpet av alle spillene. Ellers har han ingenting med Black Mesa å gjøre. Han kommer fra et annet (parallelt) univers.

Lenke til kommentar
Har du sett rundt på Hl1?

Du ser at G-Man diskuterer med andre forskere i rom ved siden av deg, du hører ikke hva de sier, men G-Man ser ikke glad ut...

Ja, jeg har spillt HL, Oposing Force, Blue Shift og HL2. G-man dukker opp på Black Mesa den dagen Gordon Freeman kommer dit for første gang. Han kan ses på veldig mange plasser i løpet av alle spillene. Ellers har han ingenting med Black Mesa å gjøre. Han kommer fra et annet (parallelt) univers.

Hvordan vet du at G-Man ikke har vært på Black Mesa før?

Lenke til kommentar
Hvordan vet du at G-Man ikke har vært på Black Mesa før?

Jeg har lest det og vært med på en diskusjon om det på forskjellige forum... Men nå får vi slutte med off-topic praten.

 

Dersom du vil diskutere mer om G-man så kan du poste her:

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=329043

 

Og om historen til HL/HL2 så post her:

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=330437

Lenke til kommentar
For å komme tilbake på topic; her er et bilde en venn av meg viste for lenge siden :p:

Hva i huleste mener du med "tilbake til topic"???

 

Først og fremst: vi diskuterer ålene, ikke noe annet.

For det andre: Vi skal ikke legge ut screenshots heri tråden, og i allefall ikke på den måten, slik at hele tråden blir føkka!

Gjør bildet mindre, takk.

Lenke til kommentar

For de som har lage litt brett til Source, kjenner de sikker til entiteten "trigger_waterydeath". Som beskrivelse har valve satt dette "A trigger volume that spawns leeches around entities inside it, and does damage to them until they die. Used to prevent players entering deep water."

 

Så nå vet man hva det er, det er igler i vannet :p

Lenke til kommentar
[iC,03/02/2005 : 16:16]
For å komme tilbake på topic; her er et bilde en venn av meg viste for lenge siden :p:

Hva i huleste mener du med "tilbake til topic"???

 

Først og fremst: vi diskuterer ålene, ikke noe annet.

For det andre: Vi skal ikke legge ut screenshots heri tråden, og i allefall ikke på den måten, slik at hele tråden blir føkka!

Gjør bildet mindre, takk.

1. Ta det med ro, k?

 

2. Hva mener du "diskutere ålene"? :roll:

 

Hvis jeg har lest riktig tråden, og for å dømme fra tittelen til tråden; så handler den om rare fisk som ble funnet i HL2. Og mest sannsynlig ikke om en teori som har blitt diskutert 100 ganger før. Jeg er selv en admin på et annet forum, så jeg tror jeg vet når en tråd har gått off-topic. Kanskje du kunne bli fornuftig og lese hva TCi hadde sagt i sin siste post?

 

3. Kanskje på tide at du leser HW's Retningslinjer? Det står INGENTING om at et bilde burde være forminsket, eller om at en maks pixle måling for bilder er oppgitt. Hvis du er så følsom om dette her, burde du kanskje få deg et nytt skjerm eller skru opp resolusjonen din :D

 

For at en som deg er så sur om dette, skal jeg lage en thumbnail av bildet. Bildet er jo ikke akkurat 5000x5000 da, men det ser ut som om noen burde få opp resolusjonen sin eller få seg ny oppkobling til internet :)

 

Oh, og neste gang du vil argumentere, gjør det med modenhet. Takk.

Endret av Siraricus
Lenke til kommentar
[iC,03/02/2005 : 16:16]
For å komme tilbake på topic; her er et bilde en venn av meg viste for lenge siden :p:

Hva i huleste mener du med "tilbake til topic"???

 

Først og fremst: vi diskuterer ålene, ikke noe annet.

For det andre: Vi skal ikke legge ut screenshots heri tråden, og i allefall ikke på den måten, slik at hele tråden blir føkka!

Gjør bildet mindre, takk.

1. Ta det med ro, k?

 

2. Hva mener du "diskutere ålene"? :roll:

 

Hvis jeg har lest riktig tråden, og for å dømme fra tittelen til tråden; så handler den om rare fisk som ble funnet i HL2. Og mest sannsynlig ikke om en teori som har blitt diskutert 100 ganger før. Jeg er selv en admin på et annet forum, så jeg tror jeg vet når en tråd har gått off-topic. Kanskje du kunne bli fornuftig og lese hva TCi hadde sagt i sin siste post?

 

3. Kanskje på tide at du leser HW's Retningslinjer? Det står INGENTING om at et bilde burde være forminsket, eller om at en maks pixle måling for bilder er oppgitt. Hvis du er så følsom om dette her, burde du kanskje få deg et nytt skjerm eller skru opp resolusjonen din :D

 

For at en som deg er så sur om dette, skal jeg lage en thumbnail av bildet. Bildet er jo ikke akkurat 5000x5000 da, men det ser ut som om noen burde få opp resolusjonen sin eller få seg ny oppkobling til internet :)

 

Oh, og neste gang du vil argumentere, gjør det med modenhet. Takk.

Men, du skjønner bildet ditt forskøv alt, du må ha det som dette

se under

 

 

eks.

post-169-1107458218_thumb.jpg

Lenke til kommentar
3. Kanskje på tide at du leser HW's Retningslinjer? Det står INGENTING om at et bilde burde være forminsket, eller om at en maks pixle måling for bilder er oppgitt. Hvis du er så følsom om dette her, burde du kanskje få deg et nytt skjerm eller skru opp resolusjonen din :D

Kanskje du burde da deg en tur innom Nettiketten også i ny og ne. Der står det tydelig:

 

Pass på bildestørrelser

[...]

En tommelfingerregel er at bilder du bruker i innleggene dine ikke skal være større enn maks 400 piksler langt, "thumbnails" gjerne bare 100 piksler. Bruker du forumets bildeopplastningsfunksjon skjer denne thumbnail-operasjonen automatisk når du laster opp et stort bilde.

 

Kanskje det ikke står som noe krav, men de fleste moderatorene slår ned på for store bilder. Ser du har byttet til en liten thumbnail-link nå, så går utifra du forstår poenget.

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke å starte en konflikt eller noe slikt i denne tråden ut ifra dette her, dere må unnskylde hvis jeg har gått glipp av noe (nemlig å ikke sett i Nettikette seksjonen, men lest heller gjennom Retningslinjene). Jeg syntes personlig dette burde inkluderes i Retningslinjene, men jeg skal ikke klage og heller følge systemet som det er :p

 

MeTa][iCs post var ganske uhøflig syntes jeg. Men jeg håper alt er oppklart nå, fra nå av skal bildene være forminsket.

 

Jeg tror det er på tide vi kommer oss på topic igjen :p

Endret av Siraricus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...