Gå til innhold

Dagens beste bærbare mus er?


k3rm0r

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips/erfaring med ei VELDIG god bærbar mus?

Tenker både lednin og trådløst. mend vist det er trådløst burde batteriet tilsi at den faktisk holder seg litt også, ikke bare 1 dag.. men gjærne ganske lenge..

 

har tittet litt på mx900 og mx700

da disse 2 er ganske gode muser i mine øyner, har selv en mx510 på min stasjonære og liker veldig godt formen på den musa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva definerer du som en "bærbar" mus? Trenger de noe spesielt ekstra?

Trenger ikke noe spesielt ekstra, men fint at de er litt småe egentlig.. så du slipper å drasse på den 10 killo's mus lissom..

 

fint med en liten og nett mus. vet ikke hvor stort mx900 er. men en mx510 er nesten maks størelse. og må ikke koste så alt for mye. siden den kan bli fort litt ødelagt/stjålet..

Lenke til kommentar
Bærbar mus... trodde vel egentligt at alle ville ha de små da..

 

men hvis du vuderer MX serien, anbefaler jeg Mx 510. Det er den jeg har, og jeg er KJEMPE fornøyd! :w00t:

har en mx510 på min stasjonære. lurte litt på å skaffe en razor til min stasjonære og bruke mx510 til bærbare. lønner det seg?

 

men hvor mye bedre/dårligere en razor en mx510??

 

ytelse messig,

 

vet razor er mye letter osv osv osv osv

Lenke til kommentar

Grunnen til det er vel at gamer sikter meir på mus til spilling.

 

Tekst frå omtalen

Vi er opptatt av noen få enkle ting når det gjelder mus. Den skal gli lett på et behagelig underlag, den skal ikke være tung, og den skal svare uansett hvor panisk du beveger den.

 

Derfor vil Razer få bedre poengsum, då den er ein del bedre til spilling. Tenker du generelt så kan resultatet bli ein del annleis mellom musene.

:hmm:

Lenke til kommentar

Ja, mitt poeng er at jeg ikke tror laserteknologi er bra fordi den er ny og ikke utviklet. Gamingmus går ut på nøyaktighet, og hvis ei mus får 4/10 hos gamers.no kan ikke den være mer nøyaktig enn Diamonback. Jeg har ikke noe bevis på at laser er dåligere enn optisk, men jeg påstår at det er dåligere fordi jeg går etter mine erfaringer når det gjelder ny/gammel teknologi. :whistle:

Lenke til kommentar
Tenker både lednin og trådløst. mend vist det er trådløst burde batteriet tilsi at den faktisk holder seg litt også, ikke bare 1 dag..

1 dag? Jeg spiller mye, men kan aldri huske at min gamle Logitech kun varte et LAN party. Det er vel standard med AA batterier i trådløse? Disse var oppgitt til 1600 milli Ampere Timer.

Lenke til kommentar

men den som du spiller med den står vel i ro når du ikke bruker den? når den står i ro bruker den nesten ikke strøm. Når den ligger i en veske derimot vil det nok være en del bevegelse når du flytter på deg o.l. så den vil nok tro at den er i bevegelse mye mer enn det den faktisk blir brukt, så derfor er det fordel om muser til laptoper har power knapp, noe jeg har sett at de har begynt med etterhvert..

Lenke til kommentar
Hva definerer du som en "bærbar" mus? Trenger de noe spesielt ekstra?

Trenger ikke noe spesielt ekstra, men fint at de er litt småe egentlig.. så du slipper å drasse på den 10 killo's mus lissom..

 

fint med en liten og nett mus. vet ikke hvor stort mx900 er. men en mx510 er nesten maks størelse. og må ikke koste så alt for mye. siden den kan bli fort litt ødelagt/stjålet..

Liten og lett? Vel min passer fint inni etuiet den fulgte med i som igjen går fint inn i væsken min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...