Gå til innhold

Avisens release dato på WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke noe retail før de har fiksa den stygge loot-buggen, takk.

Jeg har ikke merket loot-lagg på min server når jeg har spilt. EN Final Beta 3. Hvis det var lagg du siktet til. Men hvis det er tilfelle, så er det ganske bad og bør fikses før retail.

 

Jeg gruer meg mest til evt. kø på de ulike serverene ved retail. Og ikke minst overbefolkede newbie steder....

Lenke til kommentar

Det er vel ikke det problemet JayHem tenkte på. Det finnes et annet loot-problem der char'en blir sittende på huk og loot-vinduet ikke dukker opp. Alt annet fungerer. Man må logge ut for å rette på dette. Jeg har dog kun opplevd det i sammenheng med mining eller herbalism.

 

Lootlag kommer av serverlag, noe det ikke har vært mye av i FB.

Lenke til kommentar

Den forekommer som regel ved gathering, og da gjerne i forbindlelse med herbalism og mining. Den kan kureres ved å gjøre samme handling på en annen plante eller åre, så lenge denne ikke er bugga (for det er jo de som er bugga) - eller man kan fiske, det funker også.

 

Men denne buggen har vært her så lenge nå at de burde få gjort noe med den. Det er så forbistra irriterende å gå på samme vein/herb gang etter gang og stucke. :\

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen andre her er plaga med 131, 132 og 0 errors. Corrupt mpq files eller no sånt. Har ikke spilt veldig lenge, men det begynner å bli sikkelig plagsomt. Har ikke fått sjekket offisielle eu forums om noen andre sliter med dette, men har sett at det tydligvis er et stort problem i us retailen.

Har ikke sett mange som nevner dette som et problem i eu, så er det bare meg som sliter med det her?

Håper virkelig at Blizz kan komme med en fix eller et svar på hva dette skyldes, hvis dette er et problem for flere, ikke bare meg og x-antall us spillere :p

Bortsett fra dette så har jeg rukket å bli helt hekta på spillet i løpet av de få dagene jeg har hatt muligheten til å spill ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen andre her er plaga med 131, 132 og 0 errors. Corrupt mpq files eller no sånt. Har ikke spilt veldig lenge, men det begynner å bli sikkelig plagsomt. Har ikke fått sjekket offisielle eu forums om noen andre sliter med dette, men har sett at det tydligvis er et stort problem i us retailen.

Har ikke sett mange som nevner dette som et problem i eu, så er det bare meg som sliter med det her?

Håper virkelig at Blizz kan komme med en fix eller et svar på hva dette skyldes, hvis dette er et problem for flere, ikke bare meg og x-antall us spillere :p

Bortsett fra dette så har jeg rukket å bli helt hekta på spillet i løpet av de få dagene jeg har hatt muligheten til å spill ;)

Vet det! Det er rett og slett det mest underholdende spillet jeg har spilt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...