Gå til innhold

far cry 1.31 Patch klar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

link: http://patches.ubi.com/far_cry/far_cry_v1.31.exe

edit: patchen er på drøye 8 MB. det er ikkje utgitt nokon changelog. så vidt eg veit er det bare gjort nokre små forandringar i enkelte .lua filer, og einaste feilen som er fiksa er:

fixes the "Sway Exploit" bug that allowed different players to have less recoil when aiming with their weapon.
Endret av ttt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelige greier at de ikke legger ved en changelog, tenker jeg sitter på gjerdet til jeg vet mer hva forandringer som er gjort.

Skrevet
Far Cry by Crytek - retail v1.3 -> v1.31 patch

The FarCry 1.31 patch addresses a multiplayer exploit:

When a player lies prone whilst carrying a scoped weapon, a bug caused the

'weapon sway' to be disabled. This makes the weapon much more accurate. Now

weapon sway will remain even when prone.

....

Skrevet (endret)

De kunne ikke gi ut en patch som faktisk gjør det spillbart? PC'n min sliter hardt på low, 800600 og lyden "venter" et sekund før den spiller. Det fungerte MYE bedre med mitt gamle GF4 mx420. latterlig!

Endret av Lautsprecher
Skrevet

Lautsprecher: du må huske på at dette bare er ein mini patch. den skulle fikse ein bug, og det har den forhåpentlegvis gjort.

men eg er sjølvsagt enig i at det burde kome ein skikkeleg patch som fikser problemet ditt.

Birger_Nord: det er den Sway Exploit bugen eg nemnte.

Skrevet
Trenger man patch 1.1 og 1.2 før man installerer denne patchen?

Har formatert å skal installere spillet på ny ser dere...

Nei man trenger ikke 1.1 eller 1.2 patchen, men man må ha 1.3 patchen innstallert fra før :thumbup:

Skrevet

Okey jeg skal forklare hva den nye 1.3.1 fixen gjør. Sånn som spillet er uten denne siste fix'n er at du kan velge sniper weapon ,avfyre et skudd så bytte class.Da har du helt steady aim på vilket som helst annet våpen. Og alle kulene går i rett rekke, så det er ganske så effektivt å bruke(misbruke) denne bug'en. Vi kaller dette for "sniperbug"..Dette har vært kjent lenge blant de beste klanene på clanbase. Men nå har det kommet ut til resten også. Så vi på clanbase har gitt beskjed til crytek om dette og de har gitt ut denne fixen :w00t: . Har også hørt rykter om at det vil komme en ny patch ,men no dato vet jeg ikke.,

Skrevet
Har dei fiksa det CD-key greiene ?  :whistle:

cd-key greiene?????? :roll: hva mener du?

Antageligvis når du blir kicka av PB for et eller annet "tull", hender det at når du prøver og komme inn på en server igjenn får du beskjed om at "cd-key in use" som er fryktelig irriterende. :p

Skrevet
Har dei fiksa det CD-key greiene ?  :whistle:

nei, det er to ting som er fiksa på. Sway Exploit bugen (som nemnt tidlegare i tråden) og

Fixes the ability to play online free with hacked .dll files (the aforementioned 3 dll's in this thread.) Ya wanna play MP, ya gotta pay now.
Skrevet (endret)

Den nye patchen er full av bugg, som gjør at PB kicker verre en noen sinne......Var en time på CC i dag og ble kicka 4-5 ganger......."MD5 Tool mismatch" fikk jeg et par ganger :thumbdown: og ble kick for noen min. Var også en haug av andre som ble kicka.

(husker en gang jeg ble kicka for 30min.... :mad: DA var jeg sur :whistle: )

Birger_Nord: 20-35 sek er jo ingenting :p her snakker vi i verste fall om en halv time...

Endret av Blue--Sky
Skrevet
Den nye patchen er full av bugg, som gjør at PB kicker verre en noen sinne......Var en time på CC i dag og ble kicka 4-5 ganger......."MD5 Tool mismatch" fikk jeg et par ganger :thumbdown: og ble kick for noen min. Var også en haug av andre som ble kicka.

(husker en gang jeg ble kicka for 30min.... :mad: DA var jeg sur :whistle: )

Birger_Nord: 20-35 sek er jo ingenting :p her snakker vi i verste fall om en halv time...

hm, ja det er noen bugs nå ja,., men det er server admins som må opdatere sine pb.cfg filer.. kan ha noen settings der som er feil. jeg skal ta en titt på vår server etterpå. så når alle får med seg dette her, så skal det ikke være noen problem.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...