KimNK Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Jepp, men det spørst jo om det faktisk blir igjen billettar i det heiletatt. Er jo ein sjangs for at det skjer det og.
audiomur Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 (endret) Fikk bestillt 6 billetter for 10min siden.Dere må oppdatere hele tiden der hvor man bestilller og det står at det er utsolgt.Plutselig var jeg igjennom. Siden som Menkromsen referer til på forrige side. Endret 5. februar 2005 av egmur
Eclipsed Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 HEY HEY Fikk nettop tak i 2 ferske nyyydelige billetter. Via Ticknet.no faktisk Det kan virke som om de stenger billettsalget, for så å åpne det igjen 10min. senere ellerno. De tror vel at pågangen blir mindre da... Var ivertfall slik jeg opplevde det. Så ikke mist håpet folkens ! http://www1.ticnet.no/EventList?eventSubGr...=NOR2010.900107 Gå inn på denne linken å refresh et par ganger i minuttet. Plustelig er det noen plasser igjen, og hvis du ikke er kjapp nok,- ja da blir de borte igjen... Så fort dere alle mann, det er tydeligivs fortsatt billetter igjen !
Eclipsed Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Og 1,5min senere var det stengt igjen.... Men hvis dere er raske rekker dere det ! Ikke gi opp mener nå jeg...
halvardm Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Bestillingsnummer: NOR-BIU895 Beløp:2670 NOK I beløpet inngår bilettavgift og ekspedisjonsgebyr på 190 NOK Leveringsmåte: Post, REK Billettene sendes rekommendert når vi har mottatt din betaling. Klikk over for å se en liste. Betaling: Kredittkort Din betaling er ikke registrert. Har jeg fått plassene da? Hvordan skal jeg betale?
halvardm Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Jeg er ikke tett da. Men jeg ser ingen plass der jeg kan betale
KimNK Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Du må sikkert fylle inn et kortnummer ein plass.
halvardm Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 (endret) Som sagt, jeg er ikke tett. Jeg kan å betale med kredittkort, men jeg lurer på om noen andre vet hvor jeg skal gjøre det. Finner ingen plass der jeg skal gjøre det. Endret 5. februar 2005 av Skomaker
halvardm Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Skrevet 6. februar 2005 Fy faen, det her var irriterende. I bestillingen skjedde det en feil så jeg ikke fikk betalt, så idag ble billettene annulert. Sendte klagemail, men vet ikke om det har noe å si.
ebso86 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 fikk ikke tak i jeg:( Noen som har lyst å selge meg 2 biletter? Hvis ikke må jeg nok til gøteborg, sitter å venter på at bilettsalget skal starte nå
ebso86 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 ÆÆÆÆÆÆ.... S****E i H*****E Dette ticnet selskapet er det største dritet jeg har vært borti. Her sitter jeg å skal bestille biletter til gøteborg konserten, kommer meg inn til slutt og får valgt biletter, skal trykke videre til betaling og VIPS en teknisk feil. Denne feilen kom helt til bilettene var utsolgt. Dårligste opplegget jeg har sett noengang Gi oss et proffesjonelt system og en profesjonell selger!
ebso86 Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 ÅÅ, jeg er glad jeg forhåndsbestilte.. og hvordan gjorde du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå