Smog125 Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Gleder meg til at disse kommer Dark Chronicle 2 Final Fantasy XII Battelfield 2
Chasseur Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) HVis det er lov og legge til mods, vikings: total war, som er en modifikasjon til rome total war. Hvis ikke, vet jeg ikke. Kanskje ett strategispill som feier R:TW av banen? Endret 3. mars 2005 av LordZyfeX
Laman Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Det eneste spillet jeg virkelig GLEDER meg til nå er Splinter Cell : Chaos Theory. Har bestilt det fra cdon.com. Og forresten, på cdon står det at releasen er 25 Mars, dette stemmer vel ikke? Er det ikke den 31.?
sunh Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Tror Forza Motorsport på xboxen blir fett.. Ihvertfall med ratt og greier. Og for oss som ikke har PS2 blir jo GTA:SA noe å se frem til
espinos Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Er det ikke mange slike tråder? Gleder meg til: Driv3r på pc Battlefield 2 Max payne 3 Mafia 2 Godfather SWAT 4 GTA san andreas Borother in arms (alt bare pc! ) Endret 3. mars 2005 av espinos
levilord Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 the legend of zelda blir et must og skal også kjøpe DS, vet ikke så mye om hvilke andre gode spill som kommer i 2005
JulianR Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) 05? Hm... Det er mange Bl.a. Splinter Cell Chaos Theory F.E.A.R. Stalker Far Cry Instincts Doom 3 Ressurection of evil Brothers in Arms Resident Evil 4 The Godfather GTA San Andreas (Xbox/PC) The Legend og Zelda Battlefield 2 Mafia 2 Max Payne 3 SWAT 4 mm Glede seg Endret 4. mars 2005 av JulianR
.tomf Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Splinter Cell: Chaos Theory, men ser ut til at jeg ikke kan få det på budsjettet mitt.
Elendil Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 I skrivande stund er det Fear, Battlefield 2 og Stalker som eg gledar meg til. 2005 kommer til å bli eit bra spill år vil eg tru. F.eks Metal Gear Solid 3 : Snake Eater har jo satt ein fin start for spillåret 2005.
TSP Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) HVis det er lov og legge til mods, vikings: total war, som er en modifikasjon til rome total war. Hvis ikke, vet jeg ikke. Kanskje ett strategispill som feier R:TW av banen? Gleder meg til de moddsa jeg også Zyfex! Også må jeg legge til en del strategispill jeg ser frem til 1. Age of Empires III: Age of Discovery 2. Stronghold 2 3. Empire Earth 2 Også ser jeg frem til den dagen jeg får somla meg til å få kjøpt Need for speed Undreground 2 TSP Endret 5. mars 2005 av The Strategy-player
FuJJi Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Er det ikke mange slike tråder? Jeg søkte før jeg posta men fant ikkeno...Men søkegreia til forumet her finner aldri noenting da...En dag jeg søkte på cs så fant jeg ingenting og det kom: den menyen : Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Du fikk ingen treff. Prøv igjen, men denne gangen med andre søkeord. Hvis du søkte etter nye tråder siden ditt siste besøk, så er det mulig at det ikke er noen nye innlegg Nyttige linker Har du mistet brukernavnet eller passordet ditt? Vil du registrere deg? Har du ikke mottatt aktiveringsmail? har du andre problemer kan du ta kontakt med [email protected], vi svarer kun på saker som omhandler klager på brukere/moderatorer eller andre forumrelaterte probleme
FuJJi Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 HVis det er lov og legge til mods, vikings: total war, som er en modifikasjon til rome total war. Hvis ikke, vet jeg ikke. Kanskje ett strategispill som feier R:TW av banen? Jada.Bare ta med mods
webby1 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Gleder meg til GTA San Andreas kommer på pce.. Endret 5. mars 2005 av webby1
Kurt P Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Age 3 har jo en grafikk ingen andre RTS kan nærme seg kvaliteten av.. seriøst. Endret 5. mars 2005 av Kurt P
thomassit0 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jepp, det er ikke langt unna at det ser ut som et bilde før du gransker det nøye... også har det havok fysikk så hvis bygninger o.l raser så dreper de folk osv. wee.
Kurt P Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 det er ikke langt unna at det ser ut som et bilde før du gransker det nøye Det var vel å ta i litt men .. Men det er veldig bra grafikk uansett.. gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå