Gå til innhold

Billig og (relativt) bra PSU

Anbefalte innlegg

Skrevet

O, død og fordervelse! PCen min tok kvelden i dag :(

Jeg er 90% sikker på at det er CPU som er røket, så jeg blir antagelig nødt til å kjøpe en av disse oppgraderingspakkene diverse nettbutikker selger. Den PSUen jeg har nå (250W) duger ikke til Athlon 64, så jeg må altså ha en ny - det er der dere kommer inn i bildet. Jeg trenger en billig PSU som takler Athlon 64, jeg tipper at en 350W burde duge (?) (har ikke noe über-skjermkort som suger hundrevis av watt) og håper at dere har noen gode tips. Max pris 4-500,-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for svar. Den Chieftec'en så meget bra ut, så når jeg får bekreftet at det er CPU som er død, blir det nok den jeg kjøper :D

Men, jeg lurer på en ting - jeg ser at endel PSUer har vifte på toppen i tillegg til en bak, hva hvis man ikke har tilsvarende luftehull på toppen av kabinettet? Må man frem med dremel'en da, eller er det bare å ignorere? :dremel:

Skrevet
Takker for svar. Den Chieftec'en så meget bra ut, så når jeg får bekreftet at det er CPU som er død, blir det nok den jeg kjøper :D

Men, jeg lurer på en ting - jeg ser at endel PSUer har vifte på toppen i tillegg til en bak, hva hvis man ikke har tilsvarende luftehull på toppen av kabinettet? Må man frem med dremel'en da, eller er det bare å ignorere? :dremel:

Viften på "toppen" kommer i bunn, så det er ikke noe krise ;)

Skrevet
hvorfor ikke fyre på en hundrings til å gå for en slik?? :thumbup:

Tror 500W blir en smule overkill :D

Anyhoo, det viser seg at det er skjermkortet som har tatt kvelden - ikke CPU, så da klarer jeg meg med 250wattern inntil videre :)

Skrevet

Viften på "toppen" kommer i bunn, så det er ikke noe krise ;)

Nei, langt ifra! Men det du derimot kan gjøre er å sette den på hodet...

Chiftec lager helt ok strømforsyninger, noen sier at de bråker en del, det gjore ikke min, men...

Har heller ikke noe å si om du ikke har hull i top siden det på de fleste kabinett er nok plass til at vifta i topp får inn luft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...