Gå til innhold

winrar feil ved opp pakking


overtrip

Anbefalte innlegg

har lasta ned en del filer som er pakket som rar filer og opplever ofte at det blir feil når jeg skal åpne dem. Dette gjelder spesielt hvis en fil er fordelt på flere ''pakker''. begynner å lure på om win rar'en min ikke liker meg :no: eller om det er bare filene som er blitt skadet under nedlasting??? kan vell egentlig ikke huske at jeg har fått åpna noen filer som er pakket i flere rar pakker.

noen som vet noe om hva dette er???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri opplevd noe slikt med winRAR før... Fungerer helt perfekt hos meg. Eneste gangene jeg har slike problemer er hvis noen av filene er korrupte... Bruker du nyeste versjon av winrar? hvis ikke kan det være problemet. Og hvis du har noen mulighet for å sjekke om filene er korrupte, kan du sjekke for eksempel om du har .sfv filer.

Lenke til kommentar

Det du kan gjøre er å åpne den fila som er korrupt,gå på "tools" og "repair archive"...hvis du er heldig klarer winrar å reparere fila(hvis den finner rep.fila som skal følge med)husk å slette den fila som er korrupt,og rename den nye fila til det samme navnet som den gamle....funker fint hos meg(endel ganger)

Lenke til kommentar

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r13: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r14: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r16: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r17: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r19: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r20: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r28: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r31: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r32: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r35: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The file is corrupt

 

 

dette var feilmelding jeg fikk etter å prøvd å åpne en fil

Lenke til kommentar
Har du overklokket cpu'en din?

 

Dette kan gjøre at arkivet virker korupt

hvis overklokking av cpu kan forårsake crc feil i arkivet, er det da bare å klokke ned igjen eller er det gjort noen permanent skade på disk/kontroller kort etc. ?

Etter min erfaring så er det kun når den er klokket at den får feil ja. Høyst sannsynlig er dette p.g.a. for høy klokking altså egentlig ustabil bare at man ikke har stress testet nok/giktig på forhånd

Lenke til kommentar
! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r13: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r14: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r16: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r17: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r19: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r20: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r28: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r31: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r32: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! D:\The.Football.Factory.LIMITED.DVDRip.XviD-SCREAM\scream-ffactory.xvid.r35: Packed data CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The volume is corrupt

! CRC failed in scream-ffactory.xvid.avi. The file is corrupt

 

 

dette var feilmelding jeg fikk etter å prøvd å åpne en fil

Dette er straffen for å laste warez, les pkt.8 i reglene du så flott godtok når du søkte medlemsskap :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...