ivarhoff Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Den bærbare PC´n kommer ikke på nett lenger. Når jeg plugger i nettverkskabelen står det: "Henter nettverksadresse" noe den tydeligvis ikke klarer da feilmeldingen "Begrenset eller ingen forbindelse" kommer opp. Når jeg tar ut kabelen og plugger den i den stasjonære funker oppkoblingen helt perfekt. Den bærbare er satt opp med DHCP, automatisk IP og DNS. Noen hint om hvor feilen kan ligge?
agvg Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Noen hint om hvor feilen kan ligge? Winsocketfix har i endel slike tilfeller fikset sånne feil, søk litt på google og du vil finne flere slike fikseprogrammer.
knaill Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Jeg får den samme meldingen dersom jeg kobler inn usb-dongelen min etter at maskinen har startet opp. Har stasjonær pd med trådløst internett via en usb-dongle. Det fungerer helt fint hvis jeg bare rebooter da. Ipconfig /release og /renew ser ikke ut til å ha noen effekt.
ATCWizard Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 sjekk her: http://www.pchell.com/support/limitedconnectivity.shtml
jh_ Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Har du prøvd å høyre-klikke på nettverkstilkoblingen, og velge reparer?
gorber Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 jeg har det der ofte på skolenettet mitt. Jeg bruker å koble fra, og koble til. Det funker nesten alltid, g tar kortere tid enn reparer.
larsli Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hadde dette problemet med en 3com trådløs ruter og usb-kort. Har nå en Linksys ruter og problemet er borte. Har nok noe med den nye sikkerheten i SP2 og nettverksprodukter som ikke er kompatible med denne (gamle drivere f.eks.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå