Gå til innhold

Fremtidig innkjøp av Shuttle SN95G5


Anbefalte innlegg

SintBrus: Antall "max" watt er ikke nødvendigvis det som avgjør hvor mye strøm en PSU klarer å levere. Har til dags dato ikke hørt om noen som har hatt problemer med

en Shuttle PSU selv med fullpakka boks.

 

Skal gå fint an å putte inn en FX-55, to harddisker og et X800XT for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At en psu har 450W på specs betyr ikke at den yter 450W, bare at den har et peak på 450W. Derfor folk kjøper skikkelige psuer og ikke billig dritt.

Shuttle psuer er meget bra, er ikke noe problem å putte i 2x300gb disker, 2xrambrikker, lydkort og 6800gt/x800xt pe fordi psuene yter godt.

 

Når man er utdannet ikt driftsopp. er man utdannet til å sitte på telenors servicetelefon :p

Lenke til kommentar
Hmm... Va som er forskjell på Revisjon 1.0 og 2.0 da? Er det viktige oppgraderinger?

Shuttle har vært tilbakeholden på nøyaktig hva som er forandret, men ut i fra hva jeg har lest så er populære problemer justering av VDIMM og problemer med å styre viftehastighet. Var noen andre småting også som jeg ikke husker i farta.

Lenke til kommentar
Shuttle XPC SB95P V2 har en 350 Watt's strømforsyning hvis noen lurte :)

SN95P V2? Den har jeg ALDRI hørt om .. Har du link? Hvis det er denne SN95G5 du mener, så sier Shuttle selv at den har 240 W...

 

EDIT: Så senere at NetShop hadde fått inn en slik boks som SebRam omtaler. Men det er et helt annet chipset, og tilhører en helt annen tråd.. Vennligst hold dere på temaet..

Jeg er klar over det, men dere kom plutselig innpå dette med at Shuttle barebonene hadde små strømforsyninger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...