Pålarn Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hei.. Kanskje denne posten skal ha vært posta i sikkerhet, men den angår internett også! Flytt posten om du syntes det Administrator! Problemet er at jeg ikke får koblet meg opp på internet på den andre datamaskina uten å disable Norton Internet Security, men når jeg disabler det så funker internetten som den skal.. Dette skjedde bare plustelig her om dagen.. Er det noen instilliger jeg skal gjøre? Isåfall hvilke? Det er WinXP med service Pack 2, og jeg har tatt Live update på både Norton Anti-Virus og Norton Internet Security. Hva skal jeg gjøre for å få internetten min til å funke uten å disable internet security? MVH Pål..
Fotoentusiasten Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Høres ut som om Norton stopper det. Konfigurer brannmuren din slik at den godtar ditt lokale nettverk! Sett opp et område feks 192.168.0.1 til 192.168.0.200 (IP adressen er bare eksempel)
Pålarn Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Kanskje litt dårlig formulert av meg, men jeg har 2 maskiner, og jeg skal ikke dele filer og sånt, men gå på internett uten å disable norton!
sniperdybe Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 er det et telenor abb du har så kan du laste ned brukerveiledning på nedlasting sidene der
hardkjerne Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Er det online abb kan du også få hjelp på http://direkte.online.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå